Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی آل کثیر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با شکست روز گذشته در برابر استقلال گفت: ما آمادگی لازم برای این دیدار را نداشتیم؛ آخرین تمرین تیم ما یک روز قبل از این دیدار حساس برگزار شد و ما تنها روز بازی دور هم جمع شده و به ورزشگاه رفتیم. تیم ما به دلیل مشکلات باشگاه تمرکز لازم برای حضور در این بازی را نداشت اما نسبتاً نمایش قابل قبولی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آیا این شرایط برازنده یک تیم لیگ برتری است؟! نمی دانیم این مشکلات کی حل خواهد شد اما شرایط برای ما واقعا سخت و دشوار است.

دومین گلزن برتر لیگ تا به اینجا در رابطه با اینکه این مشکلات از کجا نشات می گیرد هم خاطر نشان کرد: این را من بازیکن نباید بگویم جواب این سوال را باید کسانی بدهند که بدون نظارت بر میزان دارایی افراد این تیم را واگذار می کنند؛ نفت تیم کمی نبوده است، در حال حاضر چندین بازیکن ثابت تیم ملی بزرگسالان از طریق همین باشگاه به فوتبال ایران معرفی شده اند.

آل کثیر در رابطه با میزان دریافتی خود و اینکه گویا برخی از بازیکنان از زمان حضور مالک جدید بخشی از قرارداد های خود را دریافت کرده اند هم گفت: از نیم فصل گذشته تا کنون تنها ده درصد دریافتی داشته ام و به جز این ریالی دریافتی نداشته ام.

مهاجم گلزن تیم فوتبال نفت در رابطه با اینکه با این شرایط آیا نیم فصل باز هم در این تیم می ماند یا خبر هم خاطرنشان کرد: در حال حاضر چند بازی تا نیم فصل مانده است اما با این شرایط با چه امیدی در این تیم بمانم؛ شاید من کمی موفق بوده باشم اما سایر بازیکنان که بیشتر آن ها هم جوانان با استعدادی هستند با این شرایط در حال نابودی هستند و نمی توانند خودی نشان دهند.

وی با اشاره به اوضاع نابه سامان تیم هم گفت: با این شرایط همان بهتر که به آسیا نرویم؛ وقتی یک تیم از پس هزینه های ابتدایی لیگ برتر خود بر نمی آید چگونه به آسیا برود با این شرایط برای شان فوتبال کشورمان خوب نیست که این تیم به آسیا برود.

وی در رابطه با ناراحتی خود در هنگام تعویض شدن در بازی روز گذشته هم تصریح کرد: به تصمیم کادر فنی احترام می گذارم و دلیل ناراحتی ام هم به دلیل مشکلات فراوان تیم است که باعث می شود ما بدون تمرکز وارد زمین شویم و به راحتی نتایج را واگذار کنیم.

606

آل کثیر استقلال نفت لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برای میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دی‌بروینه گل اول تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد و مثل همیشه توانست نمایشی بسیار درخشان را ارائه کند تا نقش مهمی را در پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و نزدیک شدن آنها به صدر جدول ایفا کرده باشد.

ردنپ پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«ما بازیکنان بزرگ بسیاری مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره را دیدیم. اما باید بگویم که از نظر من، دی‌بروینه از همه بهتر است. فکر می‌کنم اون کارهایی انجام می‌دهد که خارج از این دنیا است.

پاس‌هایی که او به راحتی متوجه ارسال آنها می‌شود چیزی نیست که افراد زیادی بتوانند انجامش دهند. هر بار که بازی او را تماشا می‌کنم مات و مبهوت می‌شوم. هر تیمی به الگوی بزرگ نیاز دارد و این برای فیل فودن عالی است که بتواند هر روز دی‌بروینه را ببیند. او می‌تواند از این بازیکن درس بگیرد و هیچ شکی وجود ندارد که به همین دلیل خیلی خوب بازی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!