Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزوار- ایرنا- رئیس اداره بهزیستی داورزن گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان این اداره اختصاص یافت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.

محمد علی زید آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 2 میلیارد ریال از این مبلغ به 20 مددجو در بخش های دامپروری، کشاورزی، خدمات و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه معلولان و زنان سرپرست خانوار در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال قرار دارند، اظهار کرد: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه از سقف 50 میلیون تا 150 میلیون ریال با هدف توانمندی مددجویان به آنان پرداخت می شود.
وی گفت: امسال از محل مشارکت های مردمی 120میلیون ریال به بهزیستی این شهرستان کمک شده که از این مبلغ 70 میلیون ریال نقدی و مابقی غیرنقدی بوده است.
زید آبادی افزود: یک مرکز اقامتی ترک اعتیاد با ظرفیت 30 نفر در شهرستان داورزن فعال است که در هفت ماه گذشته 90معتاد در آن بهبود یافته اند.
وی ادامه داد: در یک مرکز نگهداری از فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست داورزن نیز 20 پسر کمتر از 14 سال نگهداری می شوند و در 2 مرکز توانبخشی و آموزشی روستاهای مزینان و ریوند نیز روزانه به 150 نفر خدمات توانبخشی، درمانی و آموزشی ارائه می شود.
هم اکنون حدود سه هزار مددجو زیرپوشش اداره بهزیستی داورزن هستند.
شهرستان داورزن در 310 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
8145/7495 / 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند