Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@08:57:51 GMT

حرکت بيمه معلم بر اساس نقشه راه استراتژيک

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۸۶۵۴

حرکت بيمه معلم بر اساس نقشه راه استراتژيک

خبرگزاري آريا - مديرعامل بيمه معلم با اشاره به کارنامه مالي سال گذشته اين شرکت گفت: بايد بگويم که شرکت بيمه معلم از سال 1393 تاکنون بر اساس نقشه راه برنامه‏ريزي استراتژيک شرکت، بدرستي در مسير تحقق چشم‏انداز خود گام بر مي‏دارد. اين شرکت در مسير رشد و توسعه قرار دارد و ما اهداف و برنامه‏هاي بلندپروزانه و سختگيرانهاي براي خود تعيين کرده و تلاش ميکنيم در طول سال به آن‏ها دست پيدا کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، وي افزود: بدين منظور در بيمه معلم تحقق برنامه‏ها و اهداف با توجه به ماهيتشان، به صورت روزانه، ماهانه، فصلي و سالانه مورد پيگيري قرار مي‏گيرد و انحراف از برنامهها به صورت کامل رصد شده و در برنامههاي اصلاحي براي جبران انحرافات از برنامه، تدوين و اجرايي ميشود. برآيند پيشرفت برنامه‏هاي هر واحد در سيستم‏ ارزيابي عملکرد حوزههاي سازماني، ارزشيابي شده و سيستم‏هاي پاداش شرکت بر پايه نتايج سيستم‏هاي ارزيابي محاسبه مي‏شود. تحقق 110 درصدي بودجه و رشد 27 درصدي فروش نسبت به سال گذشته، خود نشان از تحقق مناسب برنامه‏ها و اهداف شرکت بوده است.
تحسيري با اشاره به جايگاه بيمه معلم در صنعت بيمه کشور تصريح کرد: طبق سند استراتژيک شرکت، چشمانداز بيمه معلم قرار گرفتن در بين 5 شرکت برتر صنعت بيمه است. لذا برنامههاي خود را در جهت تحقق اين موضوع به انجام رسانيدهايم و سعي داريم از منظرهاي کليدي همچون سودآوري، رضايت مشتري و توانگري مالي برتري خود را به اثبات رسانيم. البته موضوع رتبهبندي شرکت‏ها موضوع بسيار مهم و کليدي است.
وي بيان داشت: عملکرد شرکت بيمه معلم در سالهاي گذشته رو به بهبود بوده است، به طوري که جايگاه شرکت از نظر حق بيمه صادره از سال 89 که در رتبه دوازدهم شرکت‏هاي بيمه بوديم به رتبه هشتم در سال 94 دست پيدا کرديم. سال 95 نيز با همت کليه حوزه‏ها جايگاه هشتم خود را تثبيت نموديم و در تلاشيم به چشم‏انداز شرکت که دست يافتن به جايگاه پنجم در بين شرکت‏هاي بيمه است، دست پيدا کنيم.
مديرعامل شرکت بيمه معلم در پاسخ به اين سوال که چه تمايزي ميان خدمات بيمه معلم و ساير بيمه ها وجود دارد؟ گفت: بيمه معلم به عنوان يک شرکت بيمه جنرال، کليه خدمات بيمهاي زندگي و غير زندگي را به کليه اقشار جامعه ارائه مي‏دهد. البته با توجه به ماهيت خدمات بيمه‏اي تفاوت چنداني بين نوع خدمات بيمه‏اي قابل ارائه توسط شرکتها وجود ندارد؛ عمده تفاوت شرکتهاي بيمه در نحوه و کيفيت خدمات قابل ارائه است.
وي همچنين تصريح کرد: ما در بيمه معلم برنامهها و اقدامات بسيار زيادي در خصوص ارائه هر چه بهتر خدمات به بيمه‏گذاران تعريف و اجرايي نموديم. افزايش تعداد نمايندگان، توسعه مراکز پرداخت خسارت به ويژه در استان‏هاي پهناور، ايجاد سيستم مديريت ارتباط با مشتري و رضايتسنجي از کليه مشتريان زيان‏ديده، پيادهسازي کدهاي رفتاري در سطح کارکنان شعب و نمايندگان جهت تکريم مشتريان از جمله اقداماتي است که در سال‎هاي گذشته به اجرا درآمده است. افزايش رضايت مشتريان در سيستم سنجش رضايتسنجي شرکت و همچنين دستيابي به رتبه سوم رضايت مشتري و کاهش چشمگير شکايات در بين شرکتهاي بيمه مطابق با گزارش بيمه مرکزي گواه روشني براين مدعي است.
تحسيري همچنين درباره خدمات ويژه و منحصر بفرد بيمه معلم براي فرهنگيان گفت: بيمه معلم همواره توجه ويژه اي به مشتريان خاص خود يعني فرهنگيان و دانش‏آموزان داشته است. همانطور که پيشتر بيان شد، معمولا نوع خدمات بيمهاي در بين تمام شرکت‏ها مشابه است، لذا بيمه معلم با افزايش سقف تعهدات، تدوين طرحهاي بيمه‏اي با نرخ و شرايط مناسبتر، تسريع بيشتر در پرداخت خسارت و راهاندازي سيستم رضايتسنجي ويژه فرهنگيان تلاش نموده است که اين تمايز را بوجود مي‏آورد. در همين راستا برخي از مهم ترين اقدامات خاص بيمه معلم براي فرهنگيان که توسط ساير شرکتها ارائه نشده است به اختصار مطرح مي‏نمايم:
وي افزود: مورد اول موضوع بيمه عمر مکمل فرهنگيان است، بيمه عمر مکمل فرهنگيان در سالهاي گذشته حداکثر 50 ميليون ريال بود که با تلاشهاي صورت گرفته و تعاملات في مابين، سطح خدمات تا 170 ميليون ريال افزايش يافته است.
به گفته وي، اين شرکت بيمهنامه خودرو فرهنگيان را به صورت اقساطي و کسر از حقوق صادر مينمايد و فرانشيز 10 درصدي سن راننده و گواهينامه براي ايشان حذف شده است. در بيمه شخص ثالث پرداخت خسارت بدون نياز به کروکي تا سقف کوپن انجام ميشود و در بيمهنامه بدنه خودرو پرداخت خسارت بدون نياز به کروکي تا سقف 5 ميليون تومان انجام ميگيرد.
تحسيري گفت: ارتقاي سطح خدمات بيمه مسئوليت مديران آموزش و پرورش از 100 ميليون ريال تا سقف 2.5 ميليارد ريال از جمله اقدامات موثر شرکت در پشتيباني از فرهنگيان محترم بوده است.
مديرعامل شرکت بيمه معلم بيان داشت: مورد ديگر افزايش پوشش بيمه حوادث دانش‏آموزي از 50 ميليون ريال به 1 ميليارد ريال بوده است. صدور 14 ميليون کارت دانشآموزي براي کليه دانش‏آموزان و آگاهسازي خانوادهها از خدمات قابل دريافت اين بيمهنامه، منجر به پرداخت خسارتهاي متعدد حوادث دانش‏آموزي تا سقف مبلغ تعيين شده که رضايت بالاي خانوادههاي دانش‏آموزان را نتيجه داده است.
وي يکي ديگر از اقدامات شرکت پرداخت خسارت به صندوق بيماران صعبالعلاج اعلام کرد و گفت: بيمه معلم تا کنون به بيش از 54 هزار نفر از فرهنگيان و دانشآموزان عضو اين صندوق خسارت پرداخت کرده است.
به گفته وي، طراحي طرح‏هاي ويژه بيمهاي خاص فرهنگيان و دانش‏آموزان از ديگر خدمات ويژه شرکت بيمه معلم است. ارائه طرح 20 (ويژه دانش‏آموزان) و طرح آرامش ماندگار (ويژه فرهنگيان) در حوزه بيمههاي زندگي، طرح فرهنگ (آتش‏سوزي منازل مسکوني فرهنگيان) از جمله خدماتي است که شرکت بيمه معلم ارائه ميکند.
وي يادآور شد: همچنين به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات برخي اقدامات پشتيبان درنظر گرفته شده است. ساماندهي بيش از 700 نماينده توانمند شرکت جهت پشتيباني خدمات بيمه‏اي فرهنگيان، استفاده از افسران در خصوص پشتيباني از خسارتهاي اتومبيل فرهنگيان از جمله اقدامات ويژهاي است که بيمه معلم براي اين بيمهگذار خاص خود فراهم آورده است.
ابراهيم تحسيري در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره برنامه هاي اين شرکت براي نفوذ در ميان معلمان، گفت: به نظر بنده نفوذ بيمه معلم در بين جامعه فرهنگيان با توجه به اينکه شروع همکاري مجدد بيمه معلم و وزارت محترم آموزش و پرورش از سال 93 آغاز شد و حدود 3 سال و نيم بيشتر از آن نميگذرد، مناسب بوده است. چرا که در حال حاضر کليه قراردادهاي بيمهاي غير درمان فرهنگيان که شامل 11 مورد است، توسط بيمه معلم ارائه ميشود: بيمه عمر مصوب و مکمل کليه فرهنگيان شاغل و بازنشسته، عمر مانده بدهکار فرهنگيان وام گيرنده، حوادث دانشآموزان کل کشور، بيمه بدنه و ثالث اتومبيل، آتشسوزي مدارس و اماکن، آتشسوزي منازل، مسئوليت مديران و عوامل اجرايي، عمر و سرمايهگذاري فرهنگيان و خانواده ايشان و حتي بيمهنامه مهندسي ساخت و نوسازي مدارس تحت پوشش بيمه معلم ميباشد. در حوزه درمان نيز مديريت خدمات مالي و نظارتي صندوق درمان وزارت آموزش و پرورش نيز به بيمه معلم واگذار گرديده و بيمه معلم به نمايندگي از وزارت آموزش و پرورش بر اين قرارداد نظارت کامل دارد.
وي افزود: با اين وجود بيمه معلم از سه منظر برنامه‏هاي کاربردي و مهمي را در جهت نفوذ هر چه بيشتر و توسعه روز افزون فرهنگ بيمه در حوزه آموزش و پرورش آغاز کرده است. با توجه به اينکه در کشور بيش از 13 ميليون دانشآموز وجود دارد؛ برنامه اول، طراحي و ارائه محصول بيمهاي ويژه دانشآموزان و خانواده ايشان است که پس از آمادهسازي و تصويب، رونمايي خواهد شد و قطعا سبب نفوذ بيشتر بيمه معلم در جامعه خواهد شد.
به گفته وي، برنامه دوم، توسعه فرهنگ بيمه از طريق دورههاي ضمن خدمت فرهنگيان است. در اين طرح که به صورت پايلوت در چهار استان آغاز شده است، سرفصلهاي بيمه‏اي گردآوري شده و در قالب دورههاي ضمن خدمت به فرهنگيان ارائه شده است. آشنايي با مفاهيم و مزاياي بيمه، آشنايي با محصولات و خدمات بيمه‎اي از جمله مواردي است که در اين دورهها معرفي شده است.
تحسيري گفت: برنامه سوم، توسعه فرهنگ بيمه در بين دانشآموزان است. در همين راستا طراحي و ارائه بازيهاي جذاب زنگ زندگي و کارخانه رويايي به عنوان بازي برگزيده سال و انتشار کتاب داستان با مفهوم بيمه جهت آشناسازي دانشآموزان با مزاياي بيمه در قالب بازي و سرگرمي از جمله اقدامات شرکت بيمه معلم در اين زمينه بوده است.
وي در پاسخ به پرسش ديگري در خصوص تخصصي شدن بيمه معلم براي فرهنگيان گفت: اين موضوع از چند جنبه قابل تحليل است، اول اينکه آيا تخصصي بودن خدمات بيمه معلم به فرهنگيان، لزوما ارزش افزوده بيشتري در کل ايجاد مينمايد يا خير. به نظر بنده اينطور نيست. بلکه همواره شرکتهايي که در ابتدا با فعاليت تخصصي شروع به کار نمودهاند. پس از مدتي بر پايه شرايط بازار و الزام سهامداران، مجبور به حرکت به سمت و سوي بازار مستقل شدهاند. چرا که سهامدار وابستگي به بازار محدود و از پيش تعيين شده را نميپذيرد و تمايل به افزايش درآمد و توسعه کسب و کار را دارد. بنابراين تصميم سهامدار نقش کليدي در اين خصوص دارد.
وي تصريح کرد: يکي ديگر از مهمترين موضوعاتي که شرکت‏هاي بيمه با آن درگير هستند، موضوع ريسک و مديريت آن است. فعاليت در يک بازار خاص و منحصر، ريسک شرکت را بالا مي‏برد و فعاليت بيمهگري را با چالش روبهرو ميسازد. لذا تک مشتري بودن در هيچ کسب و کاري معقول نخواهد بود. چرا که با هر گونه تغييري در شرايط مشتري، فعاليت شرکت بيمه نيز ممکن است دستخوش تغييرات نامطلوبي شود.
به گفته وي، موضوع سوم بحث سودآوري شرکت بيمه براي بزرگترين سهامداران خود يعني فرهنگيان و صندوق ذخيره است. همان طور که ميدانيم صندوق ذخيره فرهنگيان جهت ايفاي تعهدات خود به اعضا نيازمند تامين منابع حاصل از فعاليت‏هاي شرکتهاي تابعه است. شرکت بيمه معلم مي‏تواند به عنوان يکي از شرکتهاي زيرمجموعه علاوه بر تامين آرامش خاطر و پوشش ريسکهاي موجود، نقش بزرگي در جهت سودآوري براي صندوق داشته باشد. اين مهم جز با گسترش فعاليتهاي بيمه معلم در بازار بيمه محقق نخواهد شد.
مديرعامل شرکت بيمه معلم افزود: لازم به ذکر است توسعه فعاليتهاي بيمه معلم در ساير بازارها نه تنها از سطح و کيفيت خدمات قابل ارائه به فرهنگيان نمي‏کاهد، بلکه با توسعه خدمات و قرار گرفتن در محيط رقابتي، کيفيت خدمات شرکت پيوسته افزايش يافته و با توجه به کسب درآمدهاي بيشتر، خدمات بهتري به فرهنگيان و سودآوري بيشتري براي صندوق ذخيره فرهنگيان کسب خواهد شد.
تحسيري همچنين درباره برنامه شرکت بيمه معلم در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: برنامهريزي ورود شرکت به فرابورس در راستاي جلب رضايت حداکثري سهامداران و رشد و تعالي شرکت است. بورس، ويترين اقتصادي يک کشور به حساب مي‏آيد. بدون شک قرار گرفتن نام بيمه معلم در کنار رقباي خود در تابلوي بورس، تبليغ بسيار بزرگي در جهت معرفي هر چه بهتر شرکت خواهد بود. پذيرش شرکتها در بورس نشان از پويايي، رشد و سودآوري شرکتها دارد که بيمه معلم از همه اين ويژگيها برخوردار است. بطور خلاصه حضور شرکت در فرابورس مزاياي زيادي براي شرکت و سهامداران دارد که به برخي از آنها اشاره ميکنم:
• تعيين ارزش سهام بيمه معلم براي سهامدارن موضوع مهمي است که ورود به فرابورس اين موضوع را ممکن ميسازد.
• قيمتگذاري سهام و تعيين قيمت سهم روي تابلوي بورس قابليت ارزش‏گذاري دارايي سهامداران امکانپذير ميکند.
• ورود به فرابورس موجب ميشود تا شفافيت در صورتهاي مالي و گزارشهاي مالي شرکت افزايش يابد.
• امکان وثيقهگذاري سهام شرکت جهت تامين مالي براي سهامداران فراهم مي‏شود.
• دارايي سهامداران قابليت نقدشوندگي پيدا ميکند.
• قابليت نقل و انتقال سريع سهام براي سهامداران امکانپذير ميشود
اميدواريم با ورود به فرابورس گام بزرگي در جهت جلب رضايت حداکثري سهامداران خود برداريم.
مديرعامل شرکت بيمه معلم همچنين در پاسخ به سوال ديگري در خصوص مزاياي برجام براي شرکت هاي بيمه اي و به ويژه بيمه معلم گفت: رفع تحريمها فرصتهاي همکاري جديدي براي بيمه معلم فراهم ساخته است. شرکت بيمه معلم به عنوان تنها شرکت بيمه ايراني که در خارج از مرزهاي ايران داراي شعبه است، اين پتانسيل را دارد که خدمات خود را درآن سوي مرزها گسترش دهد. اما اين موضوع نياز به فراهمسازي زيرساختهاي لازم و ارتقاي سطح خدمات به صورت بينالمللي است.
وي تصريح کرد: در همين راستا و با توجه به فرصت بوجود آمده در پسا برجام درنظر داريم همکاريهاي جديدي با شرکتهاي خارجي در جهت توانمندسازي شرکت از بعد فني و پشتيباني آغاز نماييم. در همين خصوص مذاکراتي با برخي از شرکتهاي خارجي انجام شده است. مهمترين سرفصلهاي مذاکرات را به اختصار معرفي ميکنم:
بيمه‏هاي اتکايي
با توجه به اينکه يکي از مهم ترين مشتريان بيمه معلم شرکت کشتيراني جمهوري اسلامي ايران و صنعت حمل و نقل دريايي است، بيمه معلم از ظرفيت شرکتهاي بيمه برتر دنيا در زمينه بيمههاي اتکايي براي ارائه هرچه بهتر خدمات به اين حوزه بهره برده است. در اين خصوص انعقاد قرارداد بيمه‏هاي اتکايي با يکي از شرکتهاي بيمه بينالمللي در حوزه کشتي از جمله اقدامات بيمه معلم است.
دانش بيمه‏اي
يکي از زمينه‏هاي اصلي همکاري بيمه معلم با شرکت‏هاي خارجي انتقال دانش بيمه‏اي از طريق برگزاري دورههاي آموزشي، سمينار‏هاي و کارگاه‏هاي تخصصي است که به فراخور موضوع در کليه حوزه‏هاي فني و پشتيبان مي‏تواند برگزار شود.
محصولات و خدمات
همکاري در خصوص طراحي محصولات و خدمات بيمه‏اي متناسب با بازار ايران و بطور خاص بازار در دسترس شرکت بيمه معلم از اهميت بسزايي برخوردار است. با توجه به اينکه کليه اقشار 7 تا 18 سال کشور به نحوي از خدمات شرکت بهره مي‏برند، طراحي محصولات متناسب با مشتريان فعلي بسيار مورد توجه است. همچنين تدوين محصولات و خدمات ويژه در ساير بازارهاي در دسترس شرکت ضروري است.
بازاريابي و فروش
همکاري در خصوص بومي سازي روشهاي نوين بازاريابي با موقعيت و شرايط بازار ايران از جمله موضوعاتي است که بايستي مورد توجه قرار گيرد. بهره‏گيري حداکثري از ظرفيت نمايندگان شرکت و کارگزاران صنعت بيمه و روش‏هاي فروش محصولات جديد از اولويت‏هاي اصلي شرکت در حوزه بازاريابي و فروش است.
خدمات بيمه الکترونيک
با توجه به افزايش ضريب نفوذ اينترنت در کشور و رشد روزافزون خدمات قابل ارائه در بستر اينترنت، فراهمسازي زيرساختهاي لازم و الکترونيکي نمودن عرضه محصولات و خدمات شرکت ضروري به نظر مي‏رسد.
راهکارهاي يکپارچه نرم‏افزاري
ارتقاي سيستم‏هاي نرم‏افزاري شرکت در کليه حوزه‏ها اعم از نرم‏افزارهاي بيمه‏گري، نرم‏افزارهاي پشتيبان تصميم، نرم‏افزارهاي مديريت و نظارت بر عملکرد سازماني و ... متناسب با فعاليت بيمه معلم از اولويت‏هاي اصلي شرکت است. درصورتي که همکاري فوق به خوبي و با موفقيت اجرايي شود زمينه حضور موثر بيمه معلم درعرصه بينالملل فراهم مي‏شود.
ابراهيم تحسيري همچنين درباره استراتژي بيمه معلم براي سودآوري بيشتر گفت: موضوع سرمايهگذاري از مباحث مهم صنعت بيمه است. حاشيه سود شرکتهاي بيمه از عمليات بيمهگري کم است و بخش قابل توجهي از درآمدهاي شرکت، درآمدهاي غير عملياتي است که از بخش سرمايهگذاري تامين ميشود. با توجه به اينکه شرکتهاي بيمه ريسک را خريداري ميکنند، مديريت ريسک سرمايهگذاري از اهميت بالايي برخوردار است تا نه تنها از طريق سرمايه‏گذاري ريسک جديدي بر شرکت تحميل نشود، بلکه بتواند باکسب بازده مناسب، پوششي براي ريسکهاي خريداري شده عمليات بيمهاي در رشتههاي پر ريسک ايجاد نمايد. با اين شرايط و با درنظر گرفتن ريسکهاي سيستماتيک بازار (عوامل کلان اقتصادي مانند نرخ بهره، قيمت نفت و ...) و شرايط سياسي اقتصادي کشور که شرکت ناگزير از آنهاست، اقدام به سرمايهگذاري در بازار پول و سرمايه مينماييم.
وي افزود: همچنين با استفاده از نظر کارشناسان و خبرگان بازار و تهيه و تدوين گزارشات بنيادي از صنايع مختلف موجود در بازار سهام سبد متنوعي تشکيل ميدهيم که بتوان با ريسک کم، بازده مناسبي را حاصل نماييم. همچنين سپردهگذاري در بانکها و موسسات مالي معتبر با هدف توازن ريسک سبد سرمايهگذاري بر اساس آيين نامه 60 شوراي عالي بيمه انجام ميشود.
به گفته وي، علاوه بر اين موارد در چارچوب آيين نامه 60 و در راستاي ارتقاي کيفيت خدمات، بخشي از سرمايهگذاريهاي شرکت را به حوزه ساختمان اختصاص داديم و با تامين ساختمان براي شعب شرکت در مراکز استانها، چه از طريق خريد يا ساخت، علاوه بر تحقق اهداف سرمايهگذاري، اعتبار شرکت را نزد مشتريان و رقبا ارتقا دهيم. با تلاشهاي انجام شده در اين زمينه، توانستيم بيش از 70 درصد ساختمانهاي شعب را از حالت استيجاري به ملکي تبديل نماييم.
مديرعامل شرکت بيمه معلم همچنين گفت: با توجه به سند برنامهريزي استراتژيک شرکت و تحليلهاي بخش سرمايهگذاري، پيشبينيهاي لازم انجام شده و با توجه به آينده روشن بازار سرمايه در سال‏هاي آتي، برنامه‏ريزيهاي لازم براي استفاده حداکثري از اين بازار در نظر گرفته شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس