Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تدوین سند راهبردی مبارزه با آسیب‌های فضای مجازی به منظور ارتقای سطح آگاهی جوانان و نوجوانان از خطرات و تهدیدهای این فضا با همکاری پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی در حاشیه هفدهمین جلسه شورای پیشگیری از حوادث اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: در این جلسه نمایندگانی از دستگاه های مسؤول در حوزه فضای مجازی از جمله آموزش و پرورش، صدا و سیما، استانداری اصفهان، هلال احمر، بهزیستی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین نمایندگان پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فضای مجازی و آسیب‌های حاصل از آن در حال حاضر به عنوان یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی قرار گرفته و ابعاد آسیب‌های این موضوع لازم می‌دارد که تمام دستگاه‌ها در کنار نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کرده و جامعه و به ویژه قشر جوان و نوجوان را از این مضرات دور نگاه دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: آمارهای رسمی نشان می‌دهد که ارتکاب جرم در فضای مجازی در حال افزایش است و آسیب‌های زیادی از این فضا، متوجه جوانان و نوجوان است.

وی با اشاره به جمعیت 47 میلیونی کاربران فضای مجازی در کشور اظهار داشت: 20 میلیون از این 47 میلیون نفر را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند و این بر حساسیت امر می ‌فزاید.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع، افزایش سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان و تولید محتوای جایگزین برای جوانان و نوجوانان از جمله اقداماتی است که می‌توان در این موضوع انجام داد و مهم‌تر از همه، هماهنگی دستگاه‌ها سبب تسهیل این امور می‌شود.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت