Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز وبه نقل از روابط عمومی استانداری همدان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیامی مشترک با استاندار به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبانماه اعلام کردند: هیچ مستکبری نمی تواند اتحاد بین مردم، رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج سواری کند.

در این پیام مشترک آمده است: انقلاب اسلامی ایران، امروز به عنوان یک تحول بزرگ که نه تنها ایران بلکه جهان را دچار دگرگونی کرد، با شکوه، اقتدار و صلابت راه تعالی و توسعه را می پیماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مفاهیمی که انقلاب اسلامی را در جهان مطرح و با استقبال آزادگان جهان مواجه نمود، مفهوم استکبارستیزی و تلاش برای رفع سلطه از مردم ستمدیده دنیاست.

ایران اسلامی ثابت کرده که همواره علیه سلطه، در کنار مردم مظلوم حضور دارد و مردم مظلوم فلسطین، عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای مورد ستم در مبارزه با استکبار جهانی، همواره ‌حمایت ایرانیان را در کنار خود داشته‌اند.

در این بیانیه تاکید شده: این اصل مهم انقلاب، دلیلی است تا امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ملت آزاده ایران عصبانی باشد و این عصبانیت در رفتار و گفتار فردی مجنون که با حمایت لابی های صهیونیستی، رئیس جمهوریآمریکا شده، نمایان شود.

این بیانیه می افزاید: ما ملتی هستیم که در دفاع مقدس و در بسیاری از رویدادهای تاریخی ثابت کرده ایم علیه دشمن مستکبر، منسجم و با اتحاد عمل می کنیم و این بار نیز هیچ مستکبری نمی تواند اتحاد بین مردم و رهبری معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج سواری کند.

ملت بزرگ ایران با تکیه بر قدرت لایزال الهی و قدرت دفاعی خود از هیچ تهدیدی هراس نداشته و هرگز استقلال امروز را با پذیرش سلطه استکبار عوض نخواهد کرد.

امام جمعه و استاندار همدان تاکید کردند: اینک در آستانه ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از اقشار مختلف مردم ظلم ستیز استان بویژه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان دعوت می کنیم دوشادوش دیگر هموطنان با حضور در این تجمع، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس شهدا و انقلاب اسلامی، تفکیک ناپذیری استکبار ستیزی از اصول انقلاب اسلامی را به نمایش گذارند.

true برچسب ها : استانداری همدان امام جمعه همدان یوم الله 13 آبان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه شب در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، ضمن تقدیر از مدیریت امر مهم زمینه‌سازی حضور عاشقان در عتبات نور، اظهار کرد: در مقابل همت والای مردم ایران چنین کمک‌ها و مساعدت‌هایی هیچ نیست و بیشتر هم انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه اقیانوس کرم، شور و اشتیاق حسینی و ارادت ولایی مردم خیلی بیشتر از اینها است، افزود: به دلیل پیوندی که جریان بازسازی و زیارت عتبات عالیات با امر مقدس مقاومت منطقه دارد و فرماندهی مقاومت و عتبات عالیات شخصی به‌نام سردار سلیمانی است، از این رو انرژی و عشق لازم از اینجا به پیکر مقاومت تزریق می‌شود، پس عتبات عالیات را یک زیارت ساده نمی‌دانیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: سابقه آستانه‌بوسی و عتبات‌بوسی و سابقه بازسازی حرم و عتباتِ ایران دیرینه است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: شیعیان متمکن غنی در جاهای مختلف دنیا هستند که اگر ما هم نباشیم کار عتبات عالیات و امام حسین (ع) را انجام می‌دهند اما ما نباید این افتخار را از دست بدهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما باید از فرصت اربعین و خیل عاشق بیشتر استفاده کنیم، عنوان کرد: به‌خصوص زواری که از سمت شرقی و شمال می‌آیند و باید ظرفیت ۵۰۰ هزار نفر را به ۵ میلیون نفر برسانیم تا در داخل ایران خاطره خوش داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: دنیا به سمت مدرن و آسان‌تر شدن پیش می‌رود ما هم باید این روال را در مدیریت جریان اربعین در پیش بگیریم، زیرا این یک همایشی بی‌نظیر است که در جهان برای ما بازدارندگی دارد و بازدارندگی اربعین در برابر استکبار جهانی مسئله بزرگی است و رفتن ۵ میلیون جمعیت از ایران به عراق حرف دارد.

نماینده ولی فقیه در پایان خواستار حفظ امنیت مرزها، تسریع اجازه ورود زوار از کشورهای خودشان به ایران و بعد عراق، تقویت پروژه قطار از شلمچه به بصره و بعد به کربلا و بغداد، بسیج کردن شاه‌راه‌ها و شاه‌ریل‌ها، تسهیل امور و حذف بروکراسی اداری شد.

کد خبر 6091527

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند