Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار جمعی از دانش آموزان بسیجی استان گفت: دانش آموزان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این نشست با گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی ، یوم الله 13 آبان و اربعین حسینی با بیان اینکه وجه مشترک این ایام الله ها، مبارزه با ظلم و استکبار است، اظهار کرد: در کربلا امام حسین (علیه السلام) از همه چیز خود گذشت تا مردم را از زیر سلطه ظالمان نجات دهد و امام خمینی (ره) نیز راه زندگی را به ما نشان داد تا در برابر ظلم و جور ایستادگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وقایع یوم الله سیزده آبان، اعتراض حضرت امام خمینی (ره) به کاپیتولاسیون و اقدامات رژیم طاغوت و دفاع از حقوق مردم، عزت را دستاورد این روز عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ایران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مقابل ظلم و استبداد می ایستند.

 

آیت الله حسینی شاهرودی  با بیان اینکه  حضرت امام خمینی (ره) در دوران تبعید استقرار نظام حکومت اسلامی را پایه ریزی و زمینه تشکیل جمهور اسلامی را فراهم کرد، گفت: در 13 آبان سال 57 دانش آموزان انقلابی به رژیم طاغوت اعتراض کردند و در این روز جمعی از دانش آموزان به شهادت رسیدند و دانش آموزان در شکل گیری و پیروزی انقلاب نقش به سزایی دارند.

 

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 59 را یکی دیگر از وقایع این روز نام برد و گفت: با این اقدام انقلابی دانشجویان که توسط حضرت امام خمینی (ره) به انقلاب دوم نام گرفت مرکز توطئه آمریکا شناسایی و برچیده شد و ابعاد آن برای مردم آشکار و با روشنگری دانشجویان پیرو خط امام نقشه های آمریکا بر ملا شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان طرح ریزی کودتا برای براندازی نظام اسلامی و تحمیل جنگ تحمیلی را از دیگر  برنامه های شوم دشمنان اعلام کرد و گفت: علی رغم توطئه چینی و دشمنی مستمر بدخواهان نظام اسلامی ، تا کنون همه برنامه ها و دشمنی آنان با شکست مواجه شده است.

 

وی به نقش دانش آموزان در جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز گواه حضور موثر دانش آموزان در عرصه دوران دفاع مقدس است، گفت: دانش آموزان با شور و شوق شهادت و ایثار از کیان نظام اسلامی دفاع کرده و کارهایی بزرگی انجام دادند.

 

آیت الله حسینی شاهرودی شهید فهمیده را یکی از جلوه های ایثار و شجاعت معرفی کرد و گفت: شهید فهمیده با ایستادگی در مقابل دشمن و تقدیم جان در حقیقت خود را فدا کرد تا دیگران بمانند و دشمن وارد میهن نشود و این سبک زندگی اسلامی  و ایثار جان برای دفاع از کشور برای همیشه ماندگار و در تاریخ جاوادنه خواهد ماند.

 

وی با اشاره به تجهیز دشمن بعثی توسط استکبار جهانی و قدرتهای شرق و غرب گفت: مردم ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی و با توکل به خدا در برابر تمام استکبار ایستادگی کرد و این اراده های پولادین باعث پیروزی و عزت مردم شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه را توطئه دیگر استکبار جهانی  برای مقابله به جمهوری اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه سربازان اسرائیلی با عناوینی مانند داعش و النصره جنایات و ظلم زیادی در حق مردم عراق، سوریه و لبنان و ... کشورهای اسلامی روا داشتند، گفت: امروز به حمد لله این گروه های تکفیری در حال نابودی کامل هستند و این نقشه دشمن نیز با شکت مواجه شده است.

 

وی ایجاد ناتوی عربی علیه نظام اسلامی و فروش جنگ افزار های مختلف به حاکمان منطقه را برای مقابله به جبهه مقاومت را دیگر توطئه دشمنان دانست و تصریح کرد: حضور آمریکا در هر کجا با کشتار مردم همراه بوده است و با اتکا بر قدرت نظام مقدس مهوری اسلامی مناقشات منطقه ای حل می شود و ایران عزیز با شعار استکبار ستیزی در برابر سردمداران نظام سلطه ایستاده است.

 

آیت الله حسینی در پایان با تاکید بر تقدم تربیت بر آموزش و ضرورت توجه به موضوعات تربیتی دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان و جوانان عزیز باید با درس خواندن و تربیت صحیح سبک زندگی اسلامی را کسب کنید ، چرا که تلاش دشمنان غالب کردن فرهنگ غرب  است و باید در برابر آن ایستادگی کرد.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور