Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@06:35:21 GMT

آغاز ساخت شهرک صنعتی شماره 4 سنندج

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۸۹۴۳

آغاز ساخت شهرک صنعتی شماره 4 سنندج

فعالیت اجرایی و آماده سازی شهرک صنعتی شماره 4 شهرستان سنندج با 305 هکتار زمین در روستای سرنجیانه، با حضور مسئولان کشوری و استانی کلید خورد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم عملیات اجرایی و آماده سازی شهرک صنعتی شماره 4 شهرستان سنندج که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، استاندار کردستان، فرماندار سنندج و سایر مدیران اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با کش و قوس‌های بسیار و تلاش معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، پروژه عملیات اجرایی این شهرک با 305 هکتار زمین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دره وزمی افزود: از 305 هکتار زمین مورد نظر، مطالعات و طراحی نقشه های آن از جمله، خیابان کشی ها و جانمائی ها برای 254 هکتار آن تهیه شده است که از این میزان 75 هکتار را به عنوان فاز اول و مابقی آنرا در فازهای بعدی به انجام خواهیم رساند.

وی عنوان کرد: با توجه به وضعیت و توپوگرافی خاص سنندج این نقطه از هرلحاظ دارای توجیه فنی و اقتصادی است که امیدواریم با تلاش های دلسوزانه معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و استاندار کردستان هرچه زودتر این زمین ها در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: در شهرستان سنندج و به احتساب شهرک صنعتی در دست اجرا، چهار شهرک و ناحیه صنعتی را داریم که با بهره برداری و آغاز عملیات واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی شماره 4 سنندج شاهد ورود سرمایه گذاران و رونق تولید در کردستان باشیم.

دره وزمی، نبود زمین صنعتی را در شهرستان سنندج یک معضل بزرگ دانست و افزود: با بهره برداری از این شهرک، شاهد افزایش سرمایه گذاری و رفع مشکل کمبود زمین های صنعتی در این شهرستان خواهیم بود.

وی از سایر دستگاه های خدمات رسان از جمله برق، آب، گاز و مخابرات هم خواست تا هرچه سریعتر نسبت به انجام مقدمات تجهیز این شهرک اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰هزار مترمربع از زمین های راکد و معطل در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دو ماه اخیر فسخ قرارداد و آزاد شد.

علیرضا راشکی امروز جمعه در بازدید از شهرک صنعتی زاهدان بیان کرد: این مقدار زمین با بررسی پرونده های راکد و به دلیل عدم رعایت مفاد قرارداد فی مابین و عدم انجام تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز از تعداد۷ فقره قرارداد فسخ و پس از طی مراحل قانونی توسط مراجع قضایی و انتظامی خلع ید و آزاد شد.

راشکی اظهار کرد: ارزش ریالی زمین های آزاد شده حدود ۶۰۰ میلیارد ریال بوده و این زمین ها به متقاضیان و سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز با هدف بازپس گیری زمین های راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و واگذاری به سرمایه‌گذاران و متقاضیان واجد شرایط جدید، تعداد ۹۴ فقره قرارداد پس از طرح در هیات های حل اختلاف،فسخ و خلع ید و به آزادسازی ۶۰ هزار مترمربع زمین منجر شد.

راشکی افزود: به علاوه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۹ فقره قرارداد در کمیته های پایش طرح های راکد پس از طی مراحل قانونی فسخ و برای بهره مندی و انتفاع از مزایای شهرک های صنعتی جهت آزادسازی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: حسب تاکیدات دستگاه قضایی و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران،به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی،زمین خواری،صیانت از زمین های ملی در اختیار و تعیین تکلیف قراردادهای راکد،شرکت شهرک های صنعتی استان از سال گذشته با تشکیل کمیته های پایش،هیات های حل اختلاف و طرح موضوع در مراجع قضایی،تلاش خود را جهت تسریع در روند ساخت و ساز قراردادهای منعقد شده قرار داده و این روند در سال جاری با تمرکز بر شعار" جهش تولید با مشارکت مردم" کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان