Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:05:59 GMT

آتش سوزی در کارخانه نخ رسی بهشهر مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۹۳۱۸

آتش سوزی در کارخانه نخ رسی بهشهر مهار شد

ساری-ایرنا- آتش سوزی انبارمواد اولیه کارخانه نخ وریسندگی اکریلتاب شهرستان بهشهردرشرق مازندران پس از حدود 8 ساعت مهار شد.

فرماندارشهرستان بهشهرگفت :آتش سوزی در انبار مواد اولیه کارخانه نخ وریسندگی اکریلتاب ازساعت 4.30 دقیقه بامداد امروز اغاز شد و پس از حدود 8 ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.
سید خالق سجادی پیش ازظهرپنجشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود :آتش نشانان با احاطه انبار حادثه دیده از انتقال آتش به سایر انبارها و کارخانه جلوگیری کردند واطفاء در داخل انبار همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دلیل تاخیر در خاموشی آتش انبار مواد اولیه را ناشی از وجود مواد پتروشیمی چون اکریل و رنگ دانست و ابراز امیدواری کرد تا آتش نشانان بتوانند تا ساعتی دیگر آتش را خاموش کنند.
رئیس ستاد حوادث شهرستان بهشهر از علت وقوع این آتش سوزی ابراز بی اطلاعی کرد، ولی اتصال برق را یکی از پیش بینی های اولیه برای این حادثه دانست.
سجادی اعلام دقیق علت آتش سوزی و میزان خسارت های احتمالی را به بررسی کارشناسانه پس از خاموش شدن آتش موکول کرد.
شرکت ریسندگی اکریلتاب تولید کننده نخ رنگی از واحدهای صنعتی فعال در حوزه نساجی است که بیش از 50 سال قدمت دارد و در سال 86 با فروش به بخش خصوصی از شهرک سهامی عام به شرکت سهام خاص تغییر نام گرفت.
این واحد صنعتی با قرارگرفتن در مالکیت بخش خصوصی و نوسازی و بازسازی ماشین آلات روزانه هفت تن نخ ساده، مولینه و کاموا که کاربرد در تولید البسه دارد ، تولید می کند.
براساس آمار این واحد صنعتی در3 شیفت کاری حدود 150 کارگر دارد و مواد اولیه برخی واحدهای فرشبافی و پارچه بافی را تامین می کند.
شب گذشته 10 دهنه مغازه قدیمی در شهر بهشهر نیز براثر آتش سوزی خاکستر شد و آتش سوزی کارخانه اکریلتاب دومین حادثه در 24 ساعت گذشته در این شهرستان بود.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
/1899/6982

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه حادثه حریق آشپزخانه بالای سالن زیبایی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۶، ۴۴ و ۵۴ به محل حادثه واقع در مفتح ۵ اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد با بیان اینکه محبوسین قبل از رسیدن همکاران به بیرون منتقل شده بودند، از اطفای این حریق با تلاش آتش نشانان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند