Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: برای ساخت سد دالکی در دشتستان ۴ سال زمان پیش بینی شده و امیدوار می‌رود با تامین اعتبار و پیگیری‌هایی که برای تکمیل آن صورت می‌گیرد بر اساس برنامه زمان‌بندی در دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از روند ساخت سد دالکی دشتستان با بیان اینکه خوشبختانه پیمانکار در جبهه‌های مختلف در حال انجام کار است اظهار داشت: با توجه به نگاه مدیریتی استان بوشهر در دو بخش آب کشاورزی و آب آشامیدنی، پروژه‌های این چنینی در دستور کار و اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تامین اعتبار لازم برای تسریع در ساخت سد دالکی دشتستان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تامین اعتبار و پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد در این دولت پروژه سد دالکی به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه نسبت به پروژه‌ها در حوزه آب در استان بوشهر حساسیت ویژه‌ای است تصریح کرد: به سبب تامین آب کشاورزی و نخیلاتی که در پایین دست پروژه سد دالکی قرار دارد اجرای این پروژه از حساسیت خاصی برخوردار است.

گراوند با بیان اینکه 14 هزار هکتار نخیلات پایین دست سد دالکی قرار دارد خاطر نشان کرد: علاوه بر تامین آب 14 هزار نخل، در افق 4 تا 5 سال آینده از آب پشت سد دالکی در تامین بخشی از آب آشامیدنی دشتستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر پیگیری لازم برای تکمیل سد دالکی دشتستان بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده افزود: امیدواریم با پیگیری آب منطقه‌ای استان بوشهر و توجه وزارت نیرو و کمک‌های سازمان برنامه و بودجه و پیگیری‌هایی که مدیریت استان بوشهر دارد بتوان بر اساس تفاهمی که صورت گرفته، منابع اعتباری تامین شود و پروژه بر اساس جدول زمان‌بندی که 4 سال پیش بینی شده به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه به بهره‌برداری رسیدن سد دالکی منوط به تامین اعتبارات است تاکید کرد: برای تحقق این مهم هم مدیریت استان بوشهر هم وزارت نیرو باید پیگیری‌های لازم انجام دهد تا پروژه به لحاظ منابع مالی وقفه‌ای نداشته باشد.

گراوند با اشاره به توانمندی قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان پیمانکار پروژه سد دالکی دشتستان تصریح کرد: با ظرفیت و توانمندی که در قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان پیمانکار پروژه سد دالکی است و جبهه‌های کاری که وجود دارد و در آینده افزایش می‌یابد می‌تواند پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسدو وقفه‌ای نداشته باشد.

وی، ساخت سد دالکی را برای استان بوشهر یک پروژه اساس و مهم دانست و افزود: با توجه به نقش مهم تامین آب بخش عمده‌ای از نخیلات و آب آشامیدنی پایین دست این سد می‌طلبد وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه نگاه ویژه‌ای داشته باشند که امید می‌رود این اقدامات در موعد مقرر صورت بگیرد که در دولت دوازدهم شاهد به بهره‌برداری رساندن سد دالکی دشتستان باشیم.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود