Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير کل پيش‌بيني و هشدارسريع سازمان هواشناسي از وقوع گرد و خاک در کشور عراق خبر داد و گفت: احتمال ورود اين گرد و خاک به مناطق مرزي استان‌هاي ايلام، کرمانشاه و خوزستان وجود دارد.
احد وظيفه در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: براساس تحليل آخرين نقشه‌هاي هواشناسي امروز با تقويت جريان‌هاي خنک شمالي و عبور موج تراز مياني جو در استان‌هاي ساحلي درياي خزر، کاهش نسبي دما، ابرناکي و در برخي مناطق بارش باران پيش‌بيني مي‌شود و درمناطقي از شمال غرب، غرب و دامنه‌هاي البرز غربي رشد ابر، رگبار پراکنده باران، گاهي با رعد و برق رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه امروز درياي خزر مواج خواهد بود، گفت: روز جمعه (12 آبان)، در مناطقي از غرب، شمال غرب، دامنه هاي البرز غربي و سواحل غربي خزر رگبار پراکنده باران و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود.
به گفته وظيفه، روز شنبه بارش‌ها در اين مناطق به ويژه در استان‌هاي غرب کشور تقويت مي‌شود و گستره بارش‌ها مناطقي از جنوب غرب و دامنه‌هاي جنوبي البرز را نيز فرا مي‌گيرد.
وي افزود: با توجه به وجود گرد و خاک در کشور عراق، ورود آن به مناطق مرزي استان‌هاي ايلام، کرمانشاه و خوزستان دور از انتظار نخواهد بود.
مدير کل پيش‌بيني و هشدارسريع سازمان هواشناسي در مورد شرايط جوي تهران طي دو روز آينده نيز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (جمعه 12 آبان ماه)، کمي ابري تا نيمه ابري، گاهي وزش باد با بيشينه و کمينه دماي 22 و 14 درجه سانتيگراد پيش‌بيني مي‌شود، همچنين تهران روز شنبه (13 آبان ماه)، کمي ابري، گاهي وزش باد، در بعدازظهر افزايش ابر ، افزايش باد و رگبار باران با بيشينه و کمينه دماي 21 و 14 درجه سانتيگراد خواهد بود.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران امروز هم میهمان ایلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت امشب کاسته می‌شود.
احمدی نژاد افزود: با خروج این سامانه بارشی دمای استان ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.
سامانه بارشی جدید از اواخر روز یکشنبه وارد استان می‌شود و تا اوایل روز سه شنبه مناطق مختلف را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

بارش شدید و رگباری باران، در شهر ایلام موجب آب گرفتگی معابر شد و در دهلران گرمسیری هم طغیان رودخانه‌های فصلی و دائمی را در پی داشت.
بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های شهرستان دره‌شهر نیز موجب کدر شدن آب آشامیدنی این شهر شد.
مناطق مختلف شهرستان دهلران هم به ویژه منطقه بیشه دراز با طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن معابر رو به رو بودند.

دیگر خبرها

  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • تداوم وقوع رگبار و تندباد در خوزستان
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش‌ها در خوزستان
  • باران امروز هم میهمان ایلام است
  • بارش باران در مناطق مختلف استان ایلام