Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در خصوص تازه‌ترین رسوایی عربستان سعودی، روزنامه آلمانی «دی تاگس تسایتونگ» فاش کرد عربستان اقدام به حمایت مالی از بنیانگذار مسجد لیبرال جدیدی کرده که به تازگی در برلین افتتاح شده و مردان و زنان بصورت مختلط و بدون حجاب می توانند در آنجا نماز بخوانند.

این روزنامه آلمانی اعلام کرد در اتریش جنجال های بسیاری در خصوص اتهامات راجع به ارائه پولهای فراوان به مجمعی به راه افتاده که دو شخصیت جنجالی در آلمان و اتریش با هدف آنچه مبارزه با افراط گرایی خوانده بودند، آن را به راه انداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اتهامات در خصوص کمک مالی به جمعیت «افراط گرایی را متوقف کنید» است که سیران آتش، فعال آلمانی کُرد تبار به همراه یک سیاستمدار اتریشی از تأسیس آن خبر دادند.

سیران آتیش، فعال آلمانی چندی پیش با اعلام تأسیس مسجدی لیبرال به نام «ابن رشد- گوته» جنجال رسانه ای فراوانی در میان مسلمانان ایجاد کرد.

این مسجد که نام خود را از ابن رشد، فیلسوف مسلمان و گوته، شاعر مشهور آلمانی گرفته است، درهایش علاوه بر مسلمانان، به روی همجنسگرایان نیز باز است و مردان و زنان بصورت مختلط و در کنار هم و بدون حجاب می توانند به اقامه نماز بپردازند. همچنین در این مسجد زنان می توانند امام جماعت باشند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان

رزا اوتنبایوا، رئیس یوناما در دیدار با والی طالبان در ولایت لوگر با اشاره به فعالیت های یوناما در زمینه های تعلیمی، خدمات صحی و تغییرات اقلیمی در افغانستان اظهار کرد: یوناما درآینده نزدیک، یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی را در ولایات مختلف افغانستان ایجاد می‌کند.

والی طالبان در لوگر نیز در این دیدار گفت: هیأت حاکمه سرپرست افغانستان برای حل مشکلات تعلیمی، صحی و دیگر مسایل مردم تلاش‌ کرده و کوشیده است خدمات بهتری به مردم ارایه کند.

ضیاءالرحمن مدنی همچنین از یوناما خواست تا واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند.

پیش از این نیز رئیس یوناما در دیدار با شماری از سفیران و نمایندگان کشورهای منطقه در کابل بر تلاش فراوان برای صلح و ثبات اقتصادی در افغانستان تأکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مُلک و مِلک مولود مانای معلم است
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • تأسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان