Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فرماندهی انتظامی استان یزد بدلیل همکاری رسانه ملی در انعکاس فعالیت های ناجا از مدیرکل صداوسیما تقدیر کرد.

در مراسم افتتاح مرکز مونیتورینگ فوریتهای 110پلیس که با حضور سردار کاکاوند فرمانده انتظامی استان و پهلوانیان مدیرکل صداوسیما وجمعی از فرماندهان ناجا برگزار شد بدلیل همکاری رسانه ملی درانعکاس فعالیت های پلیس در هفته ناجا وحس نزدیکی مردم با نیروی انتظامی وآرامش روانی در جامعه از سوی  صداوسیما ی مرکز یزد تقدیر وتشکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کاکاوند فرمانده انتظامی استان وجمعی از فرماندهان این نیرو با حضور در مرکز فوریت های 110پلیس شخصا جوابگوی مردم بودند که این برنامه بطورزنده ازسیمای شبکه تابان پخش شد.

انتهای پیام/ ی

 رسانه ملی در انعکاس فعالیت های ناجا  از مدیرکل صداوسیما تقدیر کرد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد