Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، محمد محبوب اظهار داشت: به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری و موسسه علم و ایده دومین جشنواره نشاط علمی مسابقات ساری کاپ با حضور پرشور دانش آموزان در مرکز استان برگزار شد.

وی مسابقات ساری کاپ را به عنوان بزرگ‌ترین مسابقات دانش آموزی ساری مطرح کرد و افزود: جشنواره نشاط علمی با رویکرد ارتقا سطح علمی و خلاقیت فرزندان و دانش آموزان ساروی، برگزار که اولین دوره جشنواره نشاط علمی در اسفند سال 95 و دومین دوره آن نیز در مهر 96 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری با اعلام اینکه در دومین جشنواره نشاط علمی مسابقات ساری کاپ  18 عنوان مسابقه در هفت بخش شامل رباتیک، دومینو، بازی‌های فکری، لیوان چینی و موشک آبی برگزار شد، افزود: از موارد قابل توجه این دوره از مسابقات برگزاری اولین دوره مسابقات موشک ( راکت ) آبی در ساری بود.

محبوب گفت: ۱۲۰۰ نفر در این جشنواره حضور داشتند که از این تعداد ۴۸۰ نفر را دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و ۷۲۰نفر آن را اعضای خانواده این دانش آموزان تشکیل دادند.

وی یادآور شد: بخش اعظم دانش آموزان، کسانی بودند که به صورت رایگان در کلاس‌های آموزشی ، علمی و تخصصی سراهای تداوم شهرداری ساری حضور داشته و بهره مند شدند و گروهی به صورت مستقل در این رقابت‌ها شرکت کردند.

محبوب با اعلام اینکه ۹۶ نفر در رشته های مختلف حائز رتبه‌های برتر شدند، افزود: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز روز سیزدهم آبان ماه مصادف با روز دانش آموز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، بیست و یکمین جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی پژوهشی لکوکاپ ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد پژوهش محور خاورمیانه چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های دانش آموزی در خاورمیانه است که هر ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار و هر ساله در ۱۴ رشته و در قالب ۳۰ لیگ مختلف به شکل کارگاهی و مسابقاتی برگزار می‌شود.

دانش آموزان در رشته‌های رباتیک، محاسبات ذهنی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی خلاقیت، انتقال سریع محاسبات، پژوهش، سازه‌های ماکارونی، دومینو، الکترونیک، سازه‌های پروازی و تشریح جانوری رقابت می‌کنند.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال برگزار شد، امیرحسین و نازنین زهرا شهبازی دانش آموزان اهل روستای خلعت آباد شهرستان کبودراهنگ در این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

امیرحسین شهبازی مقام سوم رشته رباتیک (لوکو روبو) و نازنین زهرا شهبازی مقام چهارم رشته علوم آزمایشگاهی را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های بین المللی مسقط اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده