Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی امتداد نیوز، علی کریمی پیش از تمرین امروز تیم ملی در حضور خبرنگاران گفت: اردوی جدید ما آغاز شده و همه بازیکنان دعوت شده هم حضور دارند. امروز اولین تمرین‌مان را آغاز خواهیم کرد. اردوی قبلی دو بازی دوستانه داشتیم و این بار هم در نظر داریم دو بازی دیگر انجام دهیم. امیدوارم اردوی خوب و با صلابت داشته باشیم، چرا که این مرحله از اردوهای تیم ملی مهم است تا با برگزاری بازی های تدارکاتی خودمان را برای جام جهانی آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد مصدومیت خود گفت: پس از بازی با روسیه با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردم، اما بازی آخر در لیگ بازی کرده و امیدوارم بهتر هم شوم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص بازی دوستانه روز ۱۸ و ۲۲ آبان با پاناما و ونزوئلا خاطرنشان کرد: پاناما جزو تیم‌هایی خوبی بوده که به تازگی به جام جهانی صعود کرده است. ونزوئلا هم از تیم های گردن کلفتی است که تقابل با آنها می‌تواند برای تیم ملی خوب باشد و کمک کند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ تیم ملی در اردوی خرداد ماه دو بازی با تیم‌های ازبکستان و هنگ کنگ برگزار خواهد کرد و با برگزاری این بازی‌ها مسابقات تیم ملی در دور نخست مقدماتی جام جهانی به پایان می‌رسد. ممکن است محمد محبی به دلیل مصدومیت اردوی جدید تیم ملی را از دست دهد. بازیکنی که در ماه‌های اخیر ستاره بی بدیل تیم ملی بوده است و در روستوف هم روزهای خوبی داشته است.

محبی دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و در سه هفته اخیر لیگ برتر روسیه در ترکیب تیمش به میدان نیامده است. او به نظر یک بازی دیگر از روستوف را از دست خواهد داد و بعد از آن رفته رفته به تمرینات گروهی تیم اضافه می‌شود.

محمد محبی بعد از بازگشت به تمرینات گروهی یکی دو هفته هم زمان نیاز خواهد داشت تا از نظر تمرینات هماهنگی به شرایط ایده آلی برسد و شاید به همین خاطر امیر قلعه نویی به این بازیکن برای اردوی خرداد ماه استراحت بدهد. به خصوص که محمد محبی نزدیک به یک ماه است که از شرایط مسابقه دور شده است.

محمدمحبی این فصل همان طور که اشاره شد یکی از بهترین‌های روستوف بوده است. او تا به این جای کار زننده ۷ گل برای تیمش بوده است.

کد خبر 847913 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان