Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنگره ملی همفکری بسیج دانشجویی با حضور سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و جمعی از دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور عصر امروز در مجلس قدیم برگزار شد.

در این مراسم جلیلی با اشاره به اینکه جوانان باید رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهند، عنوان کرد: در سال پرالتهاب 57 و پیروزی انقلاب همین نوجوانان و جوانان بودند که به خیابان‌ها آمده و در پیروزی این انقلاب نقش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 13 آبان یک واقعه تاریخی است که دانش‌آموزان نقش خود را در این مسئله به بهترین شکل ایفا کردند و کاری ماندگار را در کشور شاهد بودیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دانش‌آموزان امروزی باید بازخوانی اقدامات دانش‌آموزان نسل گذشته که نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته باشند و گام به گام مسائل انقلاب را دنبال کنند.

جلیلی با اشاره به اینکه نقش دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی پررنگ بوده است، اظهار کرد: اقدامات خودجوشی از سوی دانش‌آموزان شاهد بودیم که به پاسداشت این دستاورد کمک بزرگی کرد و اوج فعالیت‌های دانش‌آموزی دفاع مقدس بود و شاهد نقش‌آفرینی نوجوانان بودیم.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان نقطه مثبتی در جامعه محسوب می‌شوند و در سال‌های انقلاب و دفاع مقدس حضور آنها مشهود بوده است و امروز نیز شاهد حماسه‌آفرینی نوجوانان کشور هستیم.

حماسه آفرینی دانش آموزا ندر عرصه های نظامی و دفاعی

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اکنون از کسانی صحبت می‌کنیم که قله‌های موفقیت را کسب کردند و در شرایط فعلی نیز می‌توانیم چنین افرادی را در میان دانش‌آموزان شاهد باشیم.

جلیلی افزود: امروزه در میان شهدای مدافع حرم نام دانش‌آموزان را می‌شنویم که این مسئله نشان از جریان پویای انقلابی‌گری در نوجوانان کشور دارد ، البته دانش‌آموزان و نوجوانان کشور نه تنها در عرصه‌های نظامی و دفاعی، بلکه در صحنه‌های علمی نیز حماسه‌آفرینی کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروزه دشمنان کشور می‌خواهند در شکلی آرایش‌شده خود را وارد جامعه کنند و از این طریق باعث غافلگیری افراد شوند، در نتیجه دانش‌آموزان و دانشجویان باید دشمن را بشناسند که خوشبختانه در شرایط فعلی ملت به درک مشترکی رسیده‌اند.

جلیلی ادامه داد: آمریکا اکنون با بی‌بند و باری مشکلی ندارد، اما با آگاهی واقعی ملت‌ها ستیز می‌کند و نگران آگاهی آنان است. شرایطی که اکنون در کشور حاکم است نشان از آزادی دارد که دشمنان درصدد مخدوش کردن آن هستند.

وی با اشاره به اینکه چندین شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان که به سادگی قابل دستیابی هستند، نشان از تهاجم فرهنگی است، گفت: اکنون دانش‌آموزان و نوجوانان باید با بصیرت در جامعه فعالیت کنند و بسیج دانش‌آموزی یعنی هرکس دغدغه آزادی، استقلال و روشنگری داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند

مهدی رمضانی صبح امروز در مراسم زنگ سپاس معلم و گرامیداشت روز معلم در مدرسه شهیده ژیلا مقبل سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: معلمان ماننده شهیده مقبل و ۵۶۴ زن شهیده کردستان با ایثار و از خودگذشتگی ما را به این نقطه از آرامش و امنیت و دانش و علم رسانده‌اند.

وی افزود: معلمی رسالت و تکلیف آمیخته با عشق انگیزه و محبت است، اما شغل یک معنای بسیار سطحی و قشری دارد که در برابر یک انجام وظیفه پاداشی می‌گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: معلمان ما همانگونه که به امر آموزش و دانشمندکردن دانش‌آموزان تلاش می‌کنند باید به فهم و آموزش سیاسی هم مبادرت کنند.

رمضانی یادآوری کرد: امنیت امروز ما به یمن معلمان ایثارگرپرور و شهیدپرور مانند شهیده ژیلا مقبل است که جان خود را در راه پرورش دانش‌آموزان دادند.

ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن قدردانی اززحمات و تلاش‌های جامعه فرهنگی به ویژه معلمان گفت: همزمان با هفته پاسداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی درسطح استان اجرا وازمعلمان نمونه و تلاشگر تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند