Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اورژانس 115دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: زن بارداری که دچار خونریزی و درد شده بود با استفاده از بالگرد اورژانس هوایی به مراکز درمانی سنندج منتقل شد.

سعدالله اسماعیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ظهر امروز در تماس یکی از مسئولان درمانگاه روستای حسین آباد در محور سنندج دیواندره مورد حادی از خونریزی و درد مادر بارداری در این روستا گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مادر 23 ساله با گراوید یک (نخستین بارداری) و هفته 41 بارداری اهل روستای 'تازه آباد' بود که به تشخیص مامای مرکز و کارشناسان درمانگاه روستای حسین آباد به اعزام سریع به مراکز درمانی نیاز داشت و انتقال زمینی وی ممکن بود خطراتی برای زن باردار و جنین وی داشته باشد.
اسماعیلی گفت: با توجه به شرایط حاد این زن باردار، بالگرد اورژانس هوایی از مرکز استان به محل اعزام و بیمار در کمترین زمان ممکن به بیمارستان توحید سنندج منتقل شد.
به گفته وی، این زن بارداری پس از انتقال هوایی به بیمارستان توحید سنندج با آموبولانس به واحد زنان و زایمان بیمارستان بعثت منتقل شد.
اورژانس هوایی کردستان از سه ماه قبل در استان راه اندازی شده و تاکنون چندین ماموریت هوایی را با موفقیت انجام داده است.
روستای حسین آباد در 45 کیلومتری شمال سنندج و در مسیر جاده سنندج دیواندره قرار دارد.
خبرنگار: عبدالله رحمانی
3020

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • چرا برخی زنان باردار مُهر می‌خورند؟
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی