Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حاشیه افتتاح ساختمان جدید مرکز جامع خدمات سلامت اسماعیلی جیرفت گفت: در جنوب کرمان 329 خانه بهداشت، 75 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی و 53 پایگاه سلامت فعال داریم .

وی افزود: 26 مرکز جامع خدمات سلامت نیز عملیات احداث آن به پایان رسیده و آماده تجهیز است که این اقدام گام مهمی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم زاده تصریح کرد:ساختمان جدید مرکز خدمات سلامت اسماعیلی با اعتبار بیش از یک و نیم میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است و در بخش اسماعیلی 8 مرکز جامع خدمات سلامت و 46خانه بهداشت وجود دارد که 39خانه فعال و بقیه آماده تجهیز هستند.

 قاسم زاده همچنین از احداث تسهیلات زایمانی شهر بلوک خبرداد و افزود:2 زایشگاه جیرفت و کهنوج و یک زایشگاه خیر ساز در زهکلوت در حال احداث می باشند.

وی اظهار کرد:عملیات احداث 4 تسهیلات زایمانی در نودژ، فاریاب، ساردوئیه و بلوک بزودی آغاز می شود .

 قاسم زاده از افتتاح مرکز مشاوره خدمات جامع سلامت بلوک خبر داد و تصریح کرد: تسهیلات زایمانی بلوک با زیربنای 315 متر مربع و با اعتبار800 میلیون تومان احداث می شود.

همچنین مرکز مشاوره خدمات جامع سلامت بلوک با اعتبار بیش از 273 میلیون تومان تجهیز و آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/ی

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح بهداشتی در جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: تکمیل و احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش سبب بهبود دسترسی محلی میان مناطق ۲ و ۴ شهری قم خواهد شد.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار صدوقی و محور فردوسی اظهار کرد: این طرح از آن پروژه‌هایی است که طراحی آن به شکل سه سطح و با توجه به تصمیمات شورای ترافیکی استان گرفته شد و در حال حاضر ساخت روگذر به عنوان اولویت اول در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده و مبلغ قرارداد ۱۶۰ میلیارد است، افزود: معارضاتی در این تقاطع وجود داشت که مربوط به بحث تأسیسات و مسائل ملکی بود، به لطف خداوند بیش از ۹۰ درصد این معارضات رفع شد و تنها مسئله وجود یک لوله گاز باقی مانده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: چنانچه این مسئله نیز حل شود تمام ستون‌ها علم می‌شود و عرشه سمت فردوسی تکمیل خواهد شد تا در نیمه اول سال جاری به پایان برسد.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: پروژه بعدی تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش است که موجب ارتباط بهتر بین مناطق ۲ و ۴ است.

وی با اشاره به اینکه تقاطع نیک‌اندیش پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی دارد، تاکید کرد: مبلغ اولیه قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است و همه در تلاش هستند تا در سال جاری به بهره‌برداری برسد و دسترسی‌های محلی میان این دو منطقه شهری قم بهتر شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: این پروژه یک پل روگذر است که از بلوار سردار سلیمانی عبور و در سمت منطقه دو نشست می‌کند.

حلوایی‌زاده گفت: عرشه‌سازی در سمت قمرود شمالی صورت گرفته است و اگر به نتیجه برسد در سمت بلوار سردار سلیمانی مدتی انسداد ترافیکی ایجاد می‌شود تا ستون‌ها تعبیه شود.

وی افزود: انجام این پروژه در زمان بروز سیل نیز مشکلی ندارد و مجوزهای لازم از شرکت آب منطقه‌ای را کسب کرده است؛ ساخت این پل مورد تاکید این شرکت برای عبور بهتر سیلاب است.

کد خبر 749829

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی