Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مجمع بسیجیان شهرستان اراک طی بیانیه ای به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرد؛ پیام راهپیمایی سیزدهم آبان، ماندگاری انقلاب اسلامی و وجود روحیه انقلابی در آحاد مردم ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مجمع بسیجیان شهرستان اراک، در این بیانیه عنوان شده است: « استکبار ستیزی به عنوان یک اصل ریشه در ماهیت انقلاب اسلامی دارد و نمی توان این اصل اساسی را از قاموس انقلاب پاک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همچنان معتقدیم که آمریکا شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب، غده سرطانی جهان است و آنان را عامل اصلی گرفتاری های دنیا به خصوص جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی می دانیم.

مقابله با توطئه‌های جدید دولت آمریکا در دوره تاریخی پسابرجام نیازمند توجه جدی به منطق فقهی و انقلابی و عقلانی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در چهار دهه گذشته است که به خوبی مسیر مقابله هوشمندانه با استکبار جهانی را تبیین نموده اند و ما همچنان بر اساس این منطق شعار مرگ بر آمریکا را زنده نگه داشته و موضع خود را مبنی بر عدم اعتماد و خوشبینی به این نظام مستکبر با صدای رسا اعلام می داریم.

مجمع بسیجیان شهرستان اراک اعلام می دارد هرگز در ادامه مسیر مبارزه‌ با استکبار جهانی که توسط نسل اول دانشجویان مسلمان انقلابی آغاز شده، شک و تردید نداشته و امروز با توانی مضاعف در تمامی جبهه‌ها به ویژه جبهه مبارزه با جنگ نرم و تولید دانش و فناوری حضور مقتدرانه و فعال خواهد داشت.

ما همچنان خیانت ها، جنایت ها و زیاده خواهی های نظام استکبار جهانی، اعم از توطئه های آغاز انقلاب، تحمیل جنگ ظالمانه، ترور شخصیت های بزرگ سیاسی، دینی و فرهنگی و دانشمندان هسته ای، تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی، فتنه ۸۸ و نظایر آن را در حافظه تاریخی خود حفظ کرده ایم و در روز نمادین ۱۳ آبان عمق کینه خود را نسبت به استکبار جهانی که در سینه ها انباشته ایم ابراز داشته و با فریاد رسا شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد.

مجمع بسیجیان شهرستان اراک اعلام می دارد تا هنگامی که ماهیت استکباری و ظالمانه دولتمردان آمریکا تغییر نکرده و آنان به پذیرش حقیقت انقلاب اسلامی و رعایت حقوق کشور و جبران جنایات بی شمار تاریخیشان اعتراف نکنند، همچنان دشمن اول ما به شمار رفته و جبهه و سنگر خود را در مبارزه و مقابله با مستکبران حفظ خواهیم کرد.

بی شک گرامی داشت و بزرگداشت روز مبارزه با استکبار جهانی پیام ماندگاری انقلاب اسلامی و زنده بودن روح انقلابی‌گری در آحاد مردم و مسئولان کشور را به همه جهان مخابره خواهد کرد.

بر همین اساس مجمع بسیجیان شهرستان اراک ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از مردم غیور و ولایتمدار شهرستان اراک برای حضور گسترده در آیین راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری دعوت می کند.»

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟