Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان – مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: کمالوند شاگرد کریمی بوده و فکر می کنم کریمی فوت آخر را به او نیاموخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد فلاحت زاده شامگاه امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش با صنعت نفت آبادان افزود: خوشحالم که به شهر خودم آمده ام، شهری که خاطرات زیادی از آن دارم و توانستم صنعت نفت را به لیگ برتر بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: آبادان شهری است که بازیکنان ساحلی خوبی نیز دارد و نمونه آن هاشم پور مربی فوتبال ساحلی تیم ملی است. 

فلاحت زده تصریح کرد: صنعت نفت، تیم و کادر نفی خوبی دارد و با کمالوند بازیهای خوبی را انجام می دهند. 

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیمهایی که فیروز کریمی سرمربی آنها است روی زمین بازی می کنند، فردا بازی تاکتیکی را در پیش رو داریم و امیدواریم که تماشاگران خوب آبادانی که داشتنشان برای هر تیمی نعمت است، از تماشای آن لذت ببرند. 

فلاحت زاده افزود: کمالوند شاگرد کریمی بوده و فکر می کنم کریمی فوت آخر را به او نیاموخته است و برای همین به احتمال زیاد با تاکتیک ویژه ای بازی کنیم. 

وی از آندرانیک تیموریان، رضا خالقی فر و میلاد فخرالدینی به عنوان مصدومان این تیم در بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان نام برد و اظهار کرد: بازیکن محروم نداریم. 

فلاحت زاده تصریح کرد: هدف اول ما در بازی فردا گل نخوردن سپس گل زدن و در نهایت انجام یک بازی زیبا، تماشایی و بدون حاشیه است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • کارفرمایان حق کارگران را به خوبی ادا کنند