Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: تلاش مضاعف برای کسب بودجه بیشتر سرلوحه کاری همه مدیران باشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ استاندار اردبیل گفت: به ثمر رساندن زیرساخت‌هایی مانند راه‌آهن، بزرگراه‌ها و مساله آب به عنوان بسترهای توسعه در استان نیازمند تلاش مضاعف مسئولان و  کسب بودجه بیشتر است.اکبر بهنام‌جو عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: لازم است مدیران دستگاه‌های استان برای افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی بودجه‌ دستگاه‌ها در فصل بودجه‌بندی تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بسیاری از استان ها هرسال افزایش ۵۰ درصدی بودجه داریم و این میزان در سالهای گذشته در اردبیل ۱۰ یا ۲۰ درصد بوده است که همراه تخصیص کمتر از ۵۰ درصد یکی از موانع اتمام و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌ها است.استاندار اردبیل تصریح کرد: زیرساخت‌هایی مانند راه‌آهن بزرگراه‌ها و مساله آب به عنوان بسترهای توسعه در استان است و لازم است مدیران تلاش کنند تا بودجه بیشتری در این زمینه جذب شود.در ادامه این جلسه ملکی نماینده مردم مشکین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و بودجه‌ای کشور در سالهای آینده بهتر نخواهد شد ولازم است مدیران در جذب سرمایه‌گذار خارجی و استفاده از فاینانس‌های خارجی همت بیشتری داشته باشند.وی با انتقاد از نحوه برگزاری جلسات شورای برنامه‌ریزی استان افزود: متاسفانه هماهنگی‌ها برای حضور نمایندگان استان در این جلسات در سطح بسیار پایینی است و امیدواریم این هماهنگی در آینده بیشتر شود.در این جلسه همچنین ملا احمدی مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز اردبیل با بیان اینکه پوشش شبکه های مختلف و توسعه شبکه های دیجیتال صداوسیما در استان ، شناسایی اولویت ها ، شناخت دقیق کاستی ها و موانع و انجام برنامه ریزی رسانه ای برای رفع آن ها شان حضور رسانه در این جلسات است اظهار داشت: در حال حاضر92درصد استان تحت پوشش دیجیتال است که برای انجام 8درصد دیگر نیازمند مساعدت، همکاری و نگاه ویژه مسئولان استان هستیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس