Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:47:40 GMT

واکنش بانک سرمایه به جذب دائمی معنوی نژاد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۱۰۹۱

واکنش بانک سرمایه به جذب دائمی معنوی نژاد

مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه گفت: تیم ما برای حضور در لیگ برتر کمبود بازیکن ندارد و نیازی به معنوی نژاد نداریم.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه بانک سرمایه این روزها در لیگ برتر والیبال بدون رقیب به کار خود ادامه می دهد و صدرنشین است، آنها برای حضور پرقدرت در جام باشگاههای جهان اقدام به جذب یک بازیکن کمکی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل این باشگاه در سفر به ایتالیا رضایت مسئولان باشگاه ورونا را برای حضور محمدجواد معنوی نژاد در ترکیب بانک سرمایه برای حضوردر جام باشگاههای جهان گرفت.


حالا در شرایطی که لژیونر ایرانی ورونا فرصت زیادی برای بازی در ترکیب این تیم پیدا نکرده، شایعاتی مبنی بازگشتش از ایتالیا و عقد قرارداد دائمی با بانک سرمایه در روزهای اخیر مطرح شده است.


احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در این باره به "ورزش سه" گفت: طی سفر ۴۸ ساعته ای که به ایتالیا داشتم، در جلسه با مدیرعامل و سرمربی تیم ورونا رضایت آنها را برای حضور ۲ هفته ای معنوی نژاد در جام باشگاههای جهان با پیراهن بانک سرمایه گرفتم. این مساله به عنوان یک قرارداد بین من و مدیرعامل باشگاه ورونا درآمد.


وی افزود: جدا از این مساله هیچ مورد دیگری بین ما مطرح نشده و من این شایعه که قرار است به صورت دائمی معنوی نژاد را جذب کنیم، رد می کنم. البته از وضعیت او خبر ندارم و نمی دانم که چه تصمیمی برای آینده اش دارد. در ضمن تیم ما برای حضور در لیگ برتر کمبود بازیکن ندارد چون بعد از اینکه چند بازیکن از ما جدا شدند، توانستیم بازیکنان جانشین خوبی برایشان پیدا کنیم.


مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در واکنش به انتقاداتی که از پرستاره بودن این تیم و بی رقیب بودنش در لیگ داخلی می شود، تصریح کرد: این موضوع را قبول ندارم. شهرام محمودی و عادل غلامی که هم اکنون ملی پوش نیستند. پس تیم های دیگر هم به اندازه ما بازیکن ملی پوش دارند. تیم ما با زحمت فراوان و درایت کادرفنی توانست سایپا و پیکان را شکست دهد چون آنها هم بازیکنان خوبی دارند.


سعادتمند در پایان گفت: در سالی که تیم نوجوانان ایران قهرمان جهان شده و تیم بزرگسالان روی سکوی جام قهرمانان قاره ها رفته، نمی توانیم به عنوان نماینده ایران در جام باشگاههای جهان زنگ تفریح باشیم. برای اینکه نماینده شایسته ای برای ایران باشیم و روی سکو برویم، سرمایه گذاری کردیم.

محمدجواد معنوی نژاد بانک سرمایه لیگ برتر والیبال ایران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان در گفت و گو با سایت باشگاه فولاد خوزستان، با اشاره به شرایط این تیم قبل از دیدار با تراکتور تبریز بیان کرد: پیش از هر چیز باید از حمایت و همراهی مردم شریف خوزستان، هواداران فهیم فولاد، پیشکسوتان ارزنده و همه دلسوزان فوتبال استان در روزهای گذشته تشکر ویژه‌ای داشته باشم‌؛ به راستی که سرمایه‌های اصلی فولاد خوزستان همین عزیزان هستند و جای قدردانی دارد که درهر شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند. شکی نیست اعضای کادرفنی و بازیکنان فولاد هم با درک شرایط تمام توان خود را برای خوشحال کردن مردم خوزستان در هفته های پایانی لیگ برتر به کار خواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای عبدالله ویسی سرمربی فولاد در نظر گرفته، عنوان کرد: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: همانطور که مستحضر هستید، چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده و در چنین شرایطی پرداختن به موضوعات این چنینی جایز نیست؛ هرچند که اعتقاد داریم صحبت‌هایی که آقای ویسی انجام داده، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشته است. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی پیگیر خواهیم بود تا خدای نکرده حقی از هیچ کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

رضاییان در پایان گفت: ما باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد به نتایج دلخواه در ۵ هفته پایانی لیگ برتر دست پیدا کنیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم