Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده فصل گذشته لیگ برتر درباره نحوه جدایی اش از صنعت نفت گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید جهانبخش پدیده فصل گذشته لیگ برتر بین تمامی انتخاب های خود صنعت نفت آبادان را انتخاب کرد ولی هنوز مشخص نیست چرا او پس از چند هفته آبادان را به مقصد گسترش فولاد ترک کرد. امید جهانبخش حالا با تیم دیگری به آبادان بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد این بازی گفت:

این بازی برای من خیلی خاص است و هیچ وقت دوست نداشتم مقابل نفت آبادان بازی کنم اما شرایط فوتبال باعث اتفاقات زیادی است. من صنعت نفت آبادان را به علاقه ام انتخاب کردم و بین همه پیشنهادات این تیم را دوست داشتم اما شرایط طوری رقم خورد که از تیم جدا شوم ولی هنوز به آبادانی ها علاقه دارم و غیر از خوبی از انها چیزی ندیدم.
بازی فردا یک بازی است و تمام می شود و می رود اما علاقه من به مردم آبادان تمام نخواهد شد. اگر فردا جلوی تیم نفت بازی می کنم از مردم آبادان عذر می خواهم اما قانون فوتبال همین است و من باید برای تیمی که در خدمت آن هستم تلاش کنم

امید جهانبخش در مورد نحوه جدایی از صنعت نفت آبادان افزود:

اکنون وقت این حرف ها نیست من به مجموعه نفت آقای کمالوند و عیسی زاده احترام می گذارم و می خواهم از این بازی پیش رو لذت ببرم و به گذشته فکر نمی کنم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است