Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@03:24:35 GMT

نقش زنجیره تامین در پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۷۲۲۷

حسین نجاری در نخستین نشست سازندگان پلتفرم جدید ایران خودرو، هدف پروژه طراحی پلتفرم جدید را ارتقای نام ایران خودرو در بازارهای بین المللی دانست و اظهار کرد: این پروژه با مشارکت و همکاری شرکت های مطرح جهانی چون پینین فارینای ایتالیا،‌ هیوندایی پاورتک،‌ ماهله درحال اجرا است.

 

وی این پروژه را وسیع و آن را از مرحله مفهومی و کانسپت تا تولید انبوه خودرو دانست و گفت:‌ طراحی، مهندسی، اجرا، تولید و ارزیابی در طیف اجرای این پروژه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نجاری افزود: شرکت ایتالیایی پینین فارینا طراحی پلتفرم ماژولار برای خودرو هایی در کلاس های سدان،‌ هاچ بک،‌ کراس اوور و وانت را برعهده خواهد داشت و شرکت ماهله نیز طراحی پیشرانه با احتراق بنزینی را انجام خواهد داد.

 

مدیرپروژه طراحی پلتفرم جدید ایران خودرو تاکید کرد:‌ محصولات در دو بخش مشخصات سطح بالا و معمولی طراحی خواهد شد که پیشرانه محصولات در هر دوبخش موتور سه سیلندر توربو شارژ است. وی ادامه داد:‌ پروژه های صنعتی سازی نیز هم زمان در بخش های بدنه سازی،‌ پرس،‌ مونتاژ و... درحال انجام است.

 

مدیرعامل ساپکو زمان عرضه اولین محصول این همکاری را دو سال و نیم آینده اعلام کرد و گفت: قیمت محصولات در دو بخش سطح بالا و معمولی رقابتی خواهد بود. وی صادرات 30 درصدی و بومی سازی بیش از 70 درصد قطعات و مجموعه ها را از دیگر اهداف پروژه عنوان کرد و گفت:‌ در صورت تحقق اهداف داخلی سازی، قیمت محصول رقابتی خواهد بود.

 

وی همکاری سازندگان در اجرای پروژه را مهم توصیف کرد و گفت:‌ درحال حاضر بیش از 600 سازنده و تولیدکننده داخلی با ساپکو همکاری می کنند و در بخش های مختلف مجموعه ها و قطعات را در اختیار ایران خودرو قرار می دهند.

 

وی خاطرنشان کرد:‌ همه طراحان و  سازندگان خارجی مسئولیت دارند تا با همکاری و مشارکت سازندگان داخلی طبق برنامه زمانبندی اهداف پروژه را محقق کنند و هم زمان انتقال دانش فنی و تکنولوژی های جدید حوزه خودروهای هیبریدی و الکتریکی نیز صورت گیرد.

        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • طرح تو طرح در رویداد طرحی نو، مسابقات معماری در ایران را به بوته‌ی نقد گذاشت
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود