Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان جوان ونگر نتوانستند در این مسابقه موفق ظاهر شوند.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ اروپا، دو تیم آرسنال و ستاره سرخ بلگراد در استادیوم امارات به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

11 آبان 1396 (2 نوامبر 2017)

روز چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا 2017/18

شرح بازی

بازی آغاز می شود. سرعت مسابقه بسیار بالاست و هر دو تیم مرتبا روی دروازه هم حمله می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان آرسنال تجربه کمتری دارند و گاها مرتکب اشتباه می شوند ولی انگیزه شان بسیار بالاست. در دقیقه 10 بازی پاس عرضی بازیکن آرسنال در محوطه جریمه به ژیرو رسیده که ضربه مهاجم فرانسوی را دروازه بان ستاره سرخ با پا برمی گرداند. 20 دقیقه از مسابقه گذشته و از حملات ستاره سرخ کاسته شده و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شود. در دقیقه 35 ستاره سرخ یک ضد حمله را شروع کرده و ضربه مهاجم این تیم از سمت راست را دروازه بان جوان آرسنال راهی کرنر می کند. در دقیقه 36 روی کرنر ارسالی ضربه سر بازیکن ستاره سرخ پس از واکنش دروازه بان به تیرک آرسنال برخورد می کند. در دقیقه 45 مسابقه مهاجم ستاره سرخ در حالت تک به تک قرار می گیرد و در یک فرصت عالی شوت زنی می کند که ضربه اش از بالای دروازه به بیرون می رود.

نیمه دوم آغاز می شود. در ابتدا ستاره سرخ حملاتی را آغاز می کند ولی به نتیجه نمی رسد. آرسنال نیز انگیزه ای برای حمله نداشته و بازی به همین دلیل بیشتر در میانه میدان تا دقیقه 60 دنبال می شود. در دقیقه 64 مسابقه ضربه بازیکن آرسنال در محوطه جریمه را مدافع ستاره سرخ از روی خط دروازه برمی گرداند. در دقیقه 80 مسابقه مهاجم ستاره سرخ مجددا در حالت تک به تک قرار گرفته که توپ راهی اوت می شود.

برای مشاهده آمار کامل مسابقه به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه فرمایید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام واضح ختافه به رئال: برو قهرمان شو!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و نهم، خیرونا مهمان ختافه بود. در این دیدار ختافه عملکرد خوبی مقابل شاگردان میشل به نمایش گذاشت و توانست با تک‌گل خسوس سانتیاگو آنها را شکست دهد.

این بازی پایاپای آغاز شد و هر دو تیم قصد داشتند به دروازه حریف نزدیک شوند. در دقیقه ۵ ضربه از راه دور موریبا با برخورد به مدافع حریف به بیرون رفت.

در ادامه خیرونا چندین بار تلاش کرد دروازه حریف را تهدید کند اما عملکرد عالی مدافعان ختافه مانع از این امر شد.

بازی در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۳۱ ضربه سانیاگو از مرکز محوطه جریمه به گوشه چپ دروازه رفت و تبدیل به گل شد.

در ادامه بازیکنان خیرونا دوباره تلاش کردند در نیمه اول به گل برسند. در دقیقه ۴۳ ضربه خطرناک دووبیک از داخل محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان مواجه شد تا نیمه اول با همان یک گل خاتمه یابد.

در دقیقه ۵۲ نیمه دوم خیرونا یک فرصت خوب دیگر هم داشت اما ضربه سر پابلو توره روی سانتر یان کوتو با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

چند دقیقه بعد ختافه باز هم وارد فاز هجومی شد. در پنجاه و هشتمین دقیقه بازی ضربه خطرناک لوییز میلا به شکل نفس‌گیری راهی اوت شد.

در ادامه نیمه دوم بازیکنان خیرونا چند موقعیت خوب دیگر هم برای گلزنی خلق کردند اما با مقاومت ختافه و دفاع مستحکم آنها، گلی به ثمر نرسید و این بازی با نتیجه ۱-۰ به سود ختافه پایان یافت. با توجه به پیروزی رئال در بازی امروز و شکست خیرونا، فاصله شاگردان کارلو آنچلوتی که ۷۲ امتیاز دارند با رده دوم به ۱۰ امتیاز افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو ۰-۳ بارسا: گرد و خاک ژاوی در مادرید
  • اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!
  • دورتموند ۳-۱ فرانکفورت: سه گل برای رسیدن به رتبه چهارم
  • برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان
  • پرسپولیس ۱ - ۰ پیکان/ آخرین بازی ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی
  • چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی
  • یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود
  • پیام واضح ختافه به رئال: برو قهرمان شو!
  • اوساسونا 2-4 رئال: وینیسیوس را عصبانی نکنید!
  • امید به ستاره ناکام آرسنال: به تیم ملی می‌رسی!