Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير اسبق اطلاعات گفت: پيام روشن حضور گسترده و پرشور مردم در پياده‌روي اربعين ايستادگي در برابر استکبار است.
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، حجت‌الاسلام حيدر مصلحي عصر پنجشنبه در جمع بسيجيان جزيره خارگ اظهار داشت: قيام امام حسين(ع) بيش از 1300 سال پيش اتفاق افتاده ولي هرساله در ايام محرم و صفر شاهد حضور باشکوه و خودجوش مردم در عزاداري سالار شهيدان هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: دليل اصلي گرم نگه داشتن عزاداري سيدالشهداء(ع) پيام روشن واقعه عاشورا يعني ايستادگي در برابر باطل است.
وزير اسبق اطلاعات افزود: سال گذشته 25 ميليون نفر در مراسم پياده روي اربعين شرکت کردند و اين حرکت عظيم مسلمانان، باعث خشم و عصبانيت دشمنان اسلام شد.
مصلحي تصريح کرد: در واقع پيام اصلي حضور مردم در پياده روي اربعين، ايستادگي در برابر استکبار جهاني و ايادي سرسپرده آنان است.
لزوم توجه به تاريخ
وي در بخش ديگري از سخنان خود به جايگاه تاريخ در زندگي بشريت اشاره کرد و اظهار داشت: تاريخ در علوم مختلف داراي کاربرد و جايگاه ويژه‌اي دارد و جزو نيازهاي ضروري براي پيشرفت بشريت محسوب مي شود.
وزير اسبق اطلاعات افزود: تاريخ آئينه آينده بشر است و اگر انسان‌ها بخواهند آينده‌اي خوب داشته باشند بايد همواره تاريخ را مورد توجه قرار دهند.
مصلحي بيان داشت: اهميت تاريخ از سه براي قابل بررسي است، اول اينکه تاريخ ابعاد مختلف زندگي گذشتگان را تجزيه و تحليل مي‌کند؛ دوم عبرت گرفتن از وقايع تاريخي است و سوم به حرکت درآوردن احساسات مردم.
گسترش روزافزون روي‌آوردن به اسلام
وي با بيان اينکه شاهد گسترش روزافزون روي آوردن به اسلام در جهان هستيم ابراز داشت: دشمنان تلاش فراوان براي عدم گسترش اسلام در جهان انجام مي دهند و پروژه اسلام هراسي را براي مقابله با اسلام راه انداخته اند تا اسلام را تخريب کنند ولي موفق نشده اند چون علاوه بر عوام،بسياري از انديشمندان و خواص جوامع بشري به دين مبين اسلام گرويده‌اند.
وزير اسبق اطلاعات از اتحاد اروپا و آمريکا براي مقابله با نظام اسلامي سخن گفته و اظهار داشت: اروپا و آمريکا در مقابله با نظام اسلامي متحدند و تنها در نوع مقابله با جمهوري اسلامي ايران اختلاف نظر دارند.
وي پروژه نفوذ را از راهکارهاي دشمنان براي انحراف در انقلاب اسلامي عنوان و ابراز داشت: دشمنان اسلام براي انحراف در انقلاب اسلامي برنامه‌ريزي گسترده داشته و سرمايه‌گذاري کلاني کرده‌اند و بايد همه مسئولان مراقب نفوذ دشمنان نظام باشند.
مذاکره با آمريکا ارزشي ندارد
مصلحي صحبت‌هاي رئيس جمهور آمريکا را برنامه ريزي شده دانست و اظهار داشت: برخي فکر مي‌کنند ترامپ ديوانه است در صورتي که اصلا اينچنين نيست و صحبت‌هاي وي توسط CIA برنامه ريزي مي شود.
وي افزود: تهديدهاي ترامپ نسبت به سپاه پاسداران يکي از برنامه هاي سازمان جاسوسي آمريکا براي کشاندن ايران پاي ميز مذاکره درباره توانمندي هاي موشکي و نظامي است.
وزير اسبق اطلاعات تصريح کرد: آمريکا شيطان است و غيرقابل اعتماد است. پس مذاکره با آنها ارزشي ندارد و بدعهدي و خلف وعده آمريکا بارها براي کشورهاي مختلف به اثبات رسيده است.
مصلحي افزود: هدف دشمن از پروژه نفوذ اين است که مسئولان، نخبگان و مردم در محاسباتشان دچار اشتباه شوند.
وي تصريح کرد: بايد هوشيار باشيم و بصير و در مقابله با نقشه‌ها و تهديدات دشمن با هم متحد شويم.
خبرگزاري دانشجو
111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والسلمین " الله‌نور کریمی‌تبار شامگاه دوشنبه شب در یادواره سنگر سازان بی سنگر در شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، بیان کرد: شهدای جهاد سازندگی جزو شهدایی هستند که در جامعه ما گمنام مانده‌اند، آنان به ندای امام راحل لبیک گفتند و برای ساختن کشور، جهاد سازندگی را تشکیل دادند و در آباد کردن روستاها در عرصه‌های مختلف، نام خود را جاودانه کردند و همین‌ها با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه شدند و عنوان مقدس سنگرسازان بی‌سنگر را به خود اختصاص دادند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: ایجاد، سنگر و خاک‌ریز و جاده‌های مواصلاتی جزو سخت‌ترین کارهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، سنگرسازان بی‌سنگر بهترین هدف برای تانک، خمپاره و هواپیماهای دشمن بودند، دنبال راه‌سازی، پل‌سازی و سخت‌تر از آن، ایجاد خاک‌ریز در حین عملیات زیر گلوله‌های گوناگون دشمن بودند، این مردان شجاع برای خاک‌ریز زدن با آن شرایط، یک حائل دفاعی ایجاب می‌کردند که رزمندگان اسلام، بتوانند در سینه‌ی این خاک، جانشان را سالم نگه‌دارند.

وی تصریح کرد: ایثار، از خود گذشتگی، عشق و فداکاری در آن‌جا نمایان می‌شد و سنگرسازان بی سنگر، این گونه در مقابل دشمن ایستادند تا جان‌پناهی برای رزمندگان ایجاد کنند، بیان این شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، فوق‌العاده سخت است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شهدای جهاد سازندگی، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و سازندگی کشور داشتند، تلفیقی از ایثار، شجاعت، حماسه و دانش به‌هم آمیخت تا نقش سنگرسازان بی‌سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار شود و این از فضل خداست که این انسان را در چنین جایگاهی قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: افتخار امروز جمهوری اسلامی این است که در برابر دنیا می ایستد و عملیات غرورآفرین وعده صادق را انجام می‌دهد و آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌رغم رجز خوانی، جرأت نمی کننکوچک‌ترین عکس‌العملی در برابر اقتدار ایران اسلامی داشته باشند، امروز در دانشگاه‌های آمریکا، می‌بینیم دانشجو و اساتید، در برابر نسل کشی مسلمانان غزه تظاهرات می کنند و بی‌رحمانه مورد تهاجم پلیس این کشور قرار می‌گیرند.‌

وی گفت: دشمان، در برابر غرش موشک‌های جمهوری اسلامی دست تسلیم بالا برده‌اند و درخواست رئیس جمهور آمریکا از سران اسرائیل این است که هیچ عکس‌العملی نشان ندهید و این از برکات و ثمره خون شهدا است.

کد خبر 6092660

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها