Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تنبيه بدني دانش آموز بجنوردي را روانه بيمارستان کرد.
به گزارش جام نيوز از روزنامه خراسان، اين دانش آموز مصدوم گفت: معلم من را به عنوان نماينده کلاس تعيين و خودش براي دقايقي کلاس را ترک کرد و گفت هر کسي شلوغ کرد اسمش را بنويس. من تلاش مي کردم کلاس را آرام کنم اما دانش آموزان سر و صدا مي کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به، به هم ريختن ميزها شروع به مرتب کردن آن ها کردم اما ناگهان يکي محکم پشت سرم زد وقتي برگشتم ديدم مدير مدرسه است.
برادر اين دانش آموز هم که موضوع تنبيه بدني برادرش را اطلاع داده بود در اورژانس، گفت: ظهر چهار شنبه مادرم زنگ زد و با گريه گفت به منزل بروم. زماني که به منزل رسيدم ديدم برادرم بي هوش افتاده است بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و او را به بيمارستان منتقل کرديم. پدر اين دانش آموز نيز گفت: از سر پسرم عکس برداري شده است و بعد از بررسي پزشک مشخص مي شود آيا ضربه به سر مشکل خاصي براي او به وجود آورده است يا نه؟
وي مدعي شد: يکي از نيروهاي اين مدرسه فرزندم را با خودرو به منزلمان آورد و بلافاصله از محل دور شد. فرزندم در منزل از حال رفت.
مدير آموزش و پرورش بجنورد در اين باره بگفت: آخر وقت اداري روز چهارشنبه از دبيرستان مد نظر اين موضوع را به من اطلاع دادند و بلافاصله مأموران حراست را فرستادم تا صحت و سقم اين ادعا را پيگيري کنند.
اسدي با بيان اين که هيچ يک از دبيران و مديران مدارس حق تنبيه بدني دانش آموزان را ندارند، اظهار کرد: ما در دوره هاي آموزشي ضمن خدمت مدام اين موضوع را به دبيران و مديران مدارس گوشزد مي کنيم.
وي تصريح کرد: در صورت صحت اين ادعا مطابق قانون با مدير متخلف به ميزان شدت جراحت وارد شده به دانش آموز برخورد مي کنيم.
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید

آفتاب‌‌نیوز :

دانش آموز نوجوان پارمیدا رضایی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده و اهدای اعضای بدن خود جان سه بیمار دیگر را نجات داد.

این اهدای عضو روز گذشته و در بیمارستان گلستان اهواز انجام شده بود.

مراسم خاکسپاری این دانش آموز نوجوان امروز در شهر لالی انجام شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش