Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدایی، عضو کارگری شورای عالی کار در بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا در نمایشگاه مطبوعات، گفت: از آغاز به کار کمیته کمیته روابط کار این شورای عالی برای نوشتن آیین نامه تبصره یک ماده هفت قانون کار خبرداد.

بر اساس این ماده قانونی دولت مکلف است با تفکیک مشاغل موقت از غیرمستمر حداکثر بازه زمانی را برای انعقاد قراردادهای کار موقت تعیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با این حال از زمان تصویب این قانون در سال ۶۸ هنوز این بخش از قانون کار اجرا نشده باقی مانده است.

به گفته خدایی درجریان جلسه روز سه‌شنبه، نهم آبان‌ماه کمیته روابط کار شورای عالی کار، نمایندگان سه گروه کارگری ، کارفرمایی و نمایندگاندولت بر سر مصادیق تفکیک مشاغل مستمر از موقت به توافق رسیدند.

وی با بیان اینکه بر اساس این توافق مسیر راه جلسه بعدی کمیته روابط کار شورای عالی کار مشخص شده است از برگزاری جلسه بعدی کمیته درهفته آینده خبر داد و ابراز خوش بینی کرد که با ادامه این روندتا پایان سال جاری تکلیف این بخش از قانون کار روشن خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟