Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز, استاندار خراسان شمالی در نشست انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر لزوم حفظ انسجام اعضای شورای اسلامی استان، ابراز امیدواری کرد که در همه تصمیم گیری های آنان، تفکر شورایی حاکم باشد و اختلافات سلیقه ای در تصمیم گیری ها تاثیر منفی نداشته باشد و این شورا منشا وحدت و همدلی در استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا صالحی افزود: در جلسات خود تبادل نظر داشته باشید اما بعد از اخذ یک تصمیم با مشارکت همگانی و هم آوایی در اجرایی کردن برنامه ها از هیچ تلاشی فروگذار نباشید. همچنین از پرداختن به مباحث حاشیه ای بپرهیزیم چرا که وقتی برای پاسخگویی به حاشیه ها نیست. در این جلسه پس از قرائت سوگندنامه و انتخاب هیئت رئیسه سنی و سپس رأی گیری داخلی، علیرضا حسین آبادی از شورای اسلامی شهر اسفراین به عنوان رئیس و سخنگو، تقی یعقوبی از شورای اسلامی شهر گرمه به عنوان نایب رئیس، همچنین سیدباقر شادی افروز از شورای اسلامی شهر پیش قلعه و امین ساعدی از شورای اسلامی راز و جرگلان به عنوان منشی های شورای اسلامی استان خراسان شمالی انتخاب شدند.

علیرضا ایزدی از شورای اسلامی شهر جاجرم و علی اکبر عمارلو از شورای اسلامی شهر تیتکانلو هم به عنوان دو نماینده استان در شورای عالی استان ها و علیرضا باغچقی از بجنورد هم به عنوان نماینده شورای حل اختلاف انتخاب شدند.

900

خراسان شمالی شورای شهر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است