Web Analytics Made Easy - Statcounter

غروب امروز شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان میهمان ناخوانده‌ای بود که این روزها بسیاری از شهرهای جنوبی و حوزه زاگرس را در برگرفته است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ریزگردها میهمان ناخوشایندی که این روزها سبب تعطیلی مدارس در استان‌های خوزستان و ایلام شده امروز غروب به طور ناگهانی آسمان آبی یاسوج را غبارآلود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ولی بهره‌مند، کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج، در این باره گفت: روزهای آینده نیز آسمان یاسوج و شهرهای گرمسیری این استان شاهد ریزگردها خواهند بود.

وی ادامه داد: متاسفانه شدت ریزگردها در روزهای آینده به ویژه در شهرهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد روند صعودی به خود می‌گیرد.

این کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ریزگردها امشب تا فردا صبح از آسمان یاسوج خارج شده اما در روزهای آینده بازخواهند گشت. 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم