Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور حقوقی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۷۰ فقره پرونده انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ابوطالب معصومی ظهر امروز در نشست مدیران آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طی سه سال اخیر طرح جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب به صورت جدی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از این تعداد پرونده مربوط به شهرهای یاسوج و مادوان است، افزود: پرونده‌های تخلف و سرقت آب با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیری و استفاده از انشعاب غیرمجاز آب به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

معصومی خاطرنشان کرد: برخورد با سرقت و تخلف انشعاب غیرمجاز آب از این جهت مهم است که علاوه بر کمبود آب شرب در شرایط کنونی، باید شهروندان بدانند که این کالای با ارزش با صرف هزینه‌های بالا به دست ما می‌رسد.

وی با تقدیر از همکار جدی مراجع قضایی به جهت تسریع در رسیدگی به پرونده تخلفات آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: سرعت رسیدگی به پرونده های انشعاب غیرمجاز به نوبه خود می تواند در این زمینه بازدارنده باشد.

اجرای 35 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در 5 شهر

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: امسال شاهد افزایش قابل قبول توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان بوده‌ایم.

مسعود مرادیان افزود: از ابتدای سال 96 تاکنون بیش از 35 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت اجرا شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از این میزان 16 کیلومتر در شهر یاسوج، 13 کیلومتر در شهر دهدشت و 6 کیلومتر نیز در شهر دهدشت اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 18 پیمانکار فعال در حوزه توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در 5 شهر استان در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: توسعه شبکه فاضلاب در سطح شهرهای استان و مطالعه ایجاد طرح فاضلاب در شهرهای فاقد شبکه فاضلاب از اولویت‌های اصلی واحد مهندسی و توسعه شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد است.

انجام عملیات محصور سازی چاه های آب شرب پارک ساحلی یاسوج

مدیر آب و فاضلای یاسوج نیز در این نشست با بیان اینکه هم اکنون بیش از 92 درصد آب شرب مورد نیاز شهروندان یاسوجی از طریق چاه‌های عمیق تامین می‌شود، ادامه داد: از مجموع 25 حلقه چاه که آب شرب شهر یاسوج آز آنها تامین می شود، 23 حلقه چاه در مدار هستند.

قاسم قلندری با بیان اینکه چاه‌های حفاظت و ایمنی چاه تامین آب شهر یاسوج به صورت مداوم در حال انجام است، بیان کرد: کنترل چاه‌های آب شرب شهر یاسوج علاوه بر حضور نگهبانان و پرسنل آبفا، از طریق سامانه تله‌متری مستقر در آبفای یاسوج و از راه دور نیز انجام میگیرد.

مدیر امور آب و فالضلاب شهری یاسوج تصریح کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی چاه‌های واقع در پارک ساحلی یاسوج، عملیات محصورسازی و تعیین حریم این چاه با هماهنگی شهرداری یاسوج در حال انجام است.

قلندری تصریح کرد: به گواه استاندارهای موجود و نظر کارشناسان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، آب شرب شهر یاسوج از با کیفیت‌ترین و استانداردترین آب‌ها در سطح کشور است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج تاکید کرد: حفظ بهداشت و کیفیت آب شرب از اصلی‌ترین خطوط قرمز آبفای شهری است و نظارت مداوم بر کیفیت آب شرب مورد نیاز شهروندان در حال انجام است.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار