Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:57:18 GMT

برگزاری مسابقه برنامه نویسی هاکا در کرج

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۱۲۱۱

برگزاری مسابقه برنامه نویسی هاکا در کرج

علی اکبر میروکیلی عصر پنجشنبه در گفتگو با ایرنا، افزود: این رویداد علمی امروز پنجشنبه در مرکز شکوفایی صنایع فرهنگی شاهد، برگزار شد.
وی با بیان اینکه هاکا برای برنامه نویسان حرفه ای نیست، اظهار داشت: تفکر الگوریتمی و قدرت حل مسئله در این رویداد بیش از هر چیزی حائز اهمیت بود.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، تصریح کرد: پس از ورود شرکت کنندگان به رویداد و معرفی شیوه مسابقه، گروه بندی انجام شد و شرکت کنندگان به صورت تیمی در 75 دقیقه به حل چالش پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میروکیلی افزود: این رویداد در پایان زمان 75 دقیقه ای با معرفی تیم های برنده و صرفِ پیتزا وارد مهمترین مرحله یعنی شبکه سازی و آشنایی شرکت کنندگان با هم شد.
معاون شهردار با بیان اینکه جامعۀ برنامه نویسان در دنیا بسیار فعال هستند و با اشتراک گذاری دانش میان یکدیگر باعث رشد و پیشرفت جامعۀ برنامه نویسی و دنیای اطراف خود می شوند، یادآور شد: البته در ایران کمی اوضاع فرق می کند و معمولاً اغلب برنامه نویسان از فعالیت های یکدیگر اطلاعی ندارند و در اتاق خودشان مشغول کدنویسی هستند.
وی گفت: این رویداد در وهله اول باعث شد که برنامه نویسان با همکاران خودشان بیشتر آشنا شوند و شبکه سازی (Networking)در میان آنان به صورت حضوری و مجازی انجام شود، همچنین در وهله دوم شرکت هایی که به دنبال نیروهای متخصص می گردند، با حمایت مالی از این رویدادها، برنامه نویسان خوب و خبره را شناسایی و نسبت به جذب آنان اقدام می کنند.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان