Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، اولین گردهمایی تشکل های دینی میامی صبح جمعه با هدف ارتقای کیفی فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان و با حضور ۵۰ نفر از مدیران تشکل های قرآنی، مربیان و فعالان قرآنی به همت اداره تبلیغات اسلامی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی میامی در این گردهمایی گفت: ظرفیت‌های قرآنی این شهرستان، بیش از پیش نیازمند توجه و حمایت است و حرکتی جهادگونه را در بخش ترویج فرهنگ قرآن و عترت را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترویج فرهنگ قرآنی جامعه را از معضلات اجتماعی دور نگه خواهد داشت

حجت‌الاسلام مجید بخشی با بیان اینکه چنانچه تشکل های قرآنی میامی سطح خود را ارتقا دهند، در سالهای آینده شاهد پیشرفت بهتر جامعه قرآنی خواهیم بود، تاکید کرد: لازم است تا با همت والای همه فعالان و خادمان حوزه قرآن و عترت، شاهد آن باشیم تا معارف عمیق کتاب الهی، در جای جای زندگی مردم ساری و جاری و بیش از پیش، سبک زندگی قرآنی در میان خانواده‌ها حاکم شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی جامعه را از معضلات اجتماعی دور نگه خواهد داشت و همچنین باعث می شود تا جوانان ما سدی محکم در برابر هجمه فرهنگی دشمنان داشته باشند.

رئیس تبلیغات اسلامی میامی همچنین گفت: مردم این شهرستان به صورت خود جوش فعالیت های قرآنی خوبی را برنامه ریزی و در طول سال اجرا می کنند که نمونه آن، برگزاری ۸۰ نشست خانگی قرآن کریم است.

ایجاد بانک اطلاعات فعالان قرآنی میامی

بخشی همچنین از فعالیت ۲۰ تشکل قرآنی در میامی خبر داد و بیان کرد: این تشکل ها با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در امور دینی، ترویجی، آموزشی، اردوهای تفریحی و زیارتی و … فعالیت می کنند.

محمد انوری کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی میامی نیز در این نشست، از ایجاد بانک اطلاعات فعالان قرآنی شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد و بیان کرد: یکی از ویژگی های بارز این بانک اطلاعاتی ارائه داده های خام برای تحلیل نقاط ضعف و قوت و ارائه آمار برای برنامه ریزی در راستای ارتقای سواد قرآنی در جامعه است.

وی افزود: این بانک اطلاعاتی به رفع مشکلات صنفی تشکل های دینی نیز کمک خواهد کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نوزدهمین رویداد ملی جامعه پرداز با حضور حجت الاسلام و المسلمین متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و تشکل‌ها و سمن‌های مرتبط با حوزه خانواده و ازدواج در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت در استان گلستان برگزار شد.

متقی‌فر گفت: در این رویداد مجموعه‌های فعال در عرصه زنان، خانواده و جمعیت شناسایی و تولیدات و محصولات و خدمات هر مجموعه به بقیه‌ی مجموعه‌ها معرفی شدند.

وی همچنین گفت: در گام بعدی بر اساس نظام مسائل استانی و با مشاوره و راهنمایی اساتید رویداد، شروع به طراحی عملیات می‌کنند.

رویداد ملی«جامعه پرداز» محلی برای تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری و شبکه‌سازی تشکل‌های حوزه خانواده و همچنین شناسایی مسأله‌های اصلی حوزه خانواده است.

در برگزاری رویداد جامعه پرداز، ۳۰ تشکل فعال حوزه خانواده و ازدواج، جمعیت و هویت زن در رویداد ملی جامعه پرداز که به صورت مشترک توسط وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار شده است، حضور داشتند.

در این طرح بعد از شناسایی مجموعه‌های فعال مردمی در هر استان، رویدادی برای شناختن و شناساندن این مجموعه‌ها برگزار می‌شود تا با هم افزا شدن این مجموعه‌های مردمی بتوان عملیات‌های مشترکی را رقم زد.

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد