Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@03:05:52 GMT

انتقادات به طرح تحول سلامت وارد است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۲۱۱۳

انتقادات به طرح تحول سلامت وارد است

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت طرح تحول نظام سلامت را مثل هر پروژه بزرگی خالی از ایراد ندانست وگفت: سیستم بنا دارد اشکالات این طرح را برطرف کند و اجرای آن را ادامه دهد.

قدس آنلاین- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت طرح تحول نظام سلامت را مثل هر پروژه بزرگی خالی از ایراد ندانست وگفت: سیستم بنا دارد اشکالات این طرح را برطرف کند و اجرای آن را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم گلمکانی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه قدس با اعلام این مطلب افزود: انتقادات کسانی که می گویند مصوباتی که منابع مالی اجرای طرح تحول نظام سلامت را پیش‌بینی کرده‌اند، از سوی دولت به درستی اجرا نشده، وارد است. درواقع دولت به دلیل کمبود منابع مالی و چالش‌هایی که در تأمین این منابع داشته است، بخشی عمده‌ای ازمنابعی که باید ازمحل طرح هدفمندی یارانه‌ها و قانون ارزش افزوده به این طرح  تحول اختصاص دهد، تخصیص نداده است.

وی با تأکید بر اینکه عدم تخصیص منابع مالی پیش بینی شده، اجرای طرح تحول نظام سلامت را تحت تأثیر قرار داده است، تصریح کرد: برغم کمبود منابع مالی، کلیت این طرح با قوت پیش می‌رود.

به گفته گلمکانی  تمام دستگاه های مسئول در تلاشند تا  منابع مالی اجرای طرح تحول نظام سلامت  تامین شود و اجرای این طرح  که کاملاً در راستای حمایت از محرومین است، تداوم یابد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

دیگر خبرها

  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور