Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:30:56 GMT

پیروزی سه بر یک نارنجی پوش ها در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۲۳۵۳

پیروزی سه بر یک نارنجی پوش ها در کرمان

به گزارش ایرنا ، دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و صبای قم از ساعت 15 عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان دنبال شد و شاگردان احمد نخعی با پیروزی مقابل حریف قمی خود، در جمع تیم های مدعی بالای جدول باقی مانده و چهارم شدند.
گل نخست مس کرمان را احمد حیات منش در دقیقه 31 روی ضربه سر برگشتی محمدعلی اکبرخواه به ثمر رساند و نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل دوم را مهدی تیکدری روی اشتباه مدافعان صبای قم با یک ضربه فنی در دقیقه 73 زد و همچنین گل سوم مس کرمان را کیانوش میرزایی یک ضربه کرنر در دقیقه 76 را به گل تبدیل کرد.
پس از آن مس کرمان توسط غلامرضاپور به گل چهارم خود نیز دست یافت اما داور آن را آفساید اعلام کرد و همچنین بازیکنان و کادر فنی مس کرمان اعتقاد به خطای پنالتی در دقیقه 15 این مسابقه داشتند که داور آن را اعلام نکرد.
نعمت بخشی پور در حرکتی جالب پس از گل دوم مس کرمان بازوبند کاپیتانی خود را باز کرد و بر بازوی مهدی تیکدری جوان خوش آتیه کرمانی بست.
تک گل تیم فوتبال صبای قم را جهانگیر عسگری روی خروج اشتباه حمید عرفانی دروازه بان مس کرمان در دقیقه 88 بازی به ثمر رساند.
شاهرخ غلامرضاپور از تیم فوتبال صبای قم در دقیقه 89 بازی با کارت زرد داور جریمه شد.
در این دیدار 2 تیم موقعیت های زیادی بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما تیم مس کرمان با بازی بهتر تیم برتر میدان نام گرفت و توانست موقعیت های بیشتری را روی دروازه حریف قمی خود خلق کند.
با بهتر شدن وضعیت چمن ورزشگاه شهید باهنر کرمان بازیکنان تیم فوتبال مس تسلط بیشتری نسبت به مسابقات قبلی نشان دادند.
هم اکنون و پس از پایان هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال تیم مس کرمان با 18 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد، گل گهر سیرجان که این هفته مقابل خونه به خونه بابل در سیرجان به تساوی بدون گل رضایت داد با 14 امتیاز در رتبه دوازدهم است و مس رفسنجان نیز با 14 امتیاز از 10 بازی در رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال قرار گرفته است.
مس کرمان سه شنبه 16 آبانماه در هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال با نفت مسجدسلیمان بازی می کند، مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس این شهر مقابل تیم مدعی برق جدید شیراز قرار خواهد گرفت و گل گهر سیرجان نیز برابر آلومینیوم اراک به میدان می رود.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!