Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@08:41:50 GMT

کرانچار برف اصفهان را می‌بیند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۶۹۴۳

کرانچار برف اصفهان را می‌بیند؟

به گزارش وانانیوز،  بازگشت کرانچار به اصفهان امیدوار کننده شروع شد؛ تیمی که دوفصل را در شرایط نامناسبی پشت سر گذاشته بود و هواداران با کرانچاری که از 6 دیدار انتهایی لیگ شانزدهم 13 امتیاز کسب کرده بود، منتظر تجربه روزهای خوش گذشته بودند.


روز گذشته بازیکنان سپاهان پس از پایان دیدار توسط سرمربی و هیئت مدیره تیم مواخذه شدند و 4 دیدار باقی مانده از فصل به آنها فرصت داده شد تا توانایی ها و پتانسیل خود را نشان دهند، وگرنه از تیم کنار گذاشته خواهند شد، اما چه کسی می تواند تضمین بدهد که در صورت نتیجه نگرفتن مناسب تیم در 4 دیدار باقی مانده کرانچار همچنان در تیم باقی می ماند!


روز گذشته بازیکنان و فرصت سوزی آنها مهم ترین عامل باخت در مقابل پیکان قلمداد شد، اما اگر منطقی به داستان نگاه کنیم، ابعاد دیگری هم می تواند به ماجرا اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی در یک تیم فوتبال به عنوان رهبر تیم شناخته می شود و او است که می تواند دلیل وجود استرس یا تزریق آرامش به تیم باشد. پس نمی توان تنها بازیکنان و سهل انگاری آنها را دلیل نتایج نامطلوب طلایی پوشان دانست و کرانچار هم باید بپذیرد که برخی اشتباهات او در این نتیجه گیری ها بی تاثیر نبوده اند.

مهم ترین اشتباه کرانچار را می توان اشتباه در انتخاب بازیکنان خارجی دانست؛ بازیکنانی که با امیدواری زیادی جذب شدند ولی نمایش آنها همانطور که از ابتدا هم نگرانی هایی در مورد آنها وجود داشت دور از انتظار بوده است. ژایرو رودریگوئز مدافع برزیلی سپاهانی ها اگرچه از ابتدا در ترکیب طلایی پوشان راهی میدان شد، اما رفته رفته کرانچار فهمید که او بازیکن مناسبی برای خط دفاعی تیمش نیست. در خط هافبک رافائل کریولارو آمد تا جایگزین جپاروف شود، اما از بازی های خوب او در پرتغال تنها خاطره ای در ذهن این بازیکن باقی مانده است و به هیچ وجه از لحاظ بدنی شرایط مناسبی برای حضور در لیگ برتر ندارد. مروان حسین دیگر بازیکن خارجی بود که برای ترمیم خط حمله به تیم اضافه شد، اما به ثمر رساندن یک گل در مقابل پرسپولیس نمی تواند کارنامه مناسبی برای بازیکنی باشد که با خیال زنده کردن یاد عماد رضا به اصفهان آمده است.

سپاهان همانطور که بسیاری از کارشناسان فوتبالی به آن اذعان دارند، فوتبال خوبی ارائه می دهد و روز گذشته هم در مقابل پیکان نمایش خوبی داشت، اما مشکل این تیم در ایجاد موقعیت های صد در صد گلزنی و استفاده از ضربات آخر باعث شده تا نتواند به چیزی که دلخواهش است، برسد.


شاید انتخاب بازیکنان مناسب تر می توانست کرانچار را در شرایط مناسب تری قرار دهد، اما هم بازیکنان داخلی و هم بازیکنان خارجی که به تیم اضافه شدند، نتوانستند نمایش های خوبی ارائه دهند تا کرانچار به عنوان مقصر نقش اول این ماجرا شناخته شود.


چهار دیدار باقی مانده سپاهان به ترتیب برابر تراکتورسازی (نقش جهانصنعت نفت آبادان (تختی آبادان)، استقلال خوزستان (نقش جهان) و استقلال تهران (ورزشگاه آزادی) خواهد بود؛ چهار دیداری که شاید تنها دیدار برابر استقلال خوزستان روی کاغذ ساده باشد که آن هم به دلیل بازگشت عبدالله ویسی به نقش جهان شرایط احساسی و خاص خودش را پیدا خواهد کرد و قطعا کرانچار روزهای سختی را پیش رو دارد؛ روزهایی که می تواند تعیین کننده ادامه حضور او در ایران باشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند