Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@00:29:07 GMT

پول آماده‌سازي تيم ملي کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۴۴۶۹

پول آماده‌سازي تيم ملي کجاست؟

خبرگزاري آريا - نيش هايي که هر چه به آغاز جام جهاني نزديک تر شويم به بازتاب هاي بين المللي آن افزوده خواهد شد
به گزارش "ورزش سه"، صعود تيم ملي ايران روز 22 خردادماه 1396 يعني يک سال و دو روز قبل از افتتاحيه جام جهاني روسيه مسجل شد. 5 ماه گذشت و با وجود اعلاميه هاي پي در پي مقامات دولتي مبني بر حمايت از برنامه هاي آمادگي براي حضوري پر قدرت در اين رقابت ها، هيچکس از چند و چون بودجه و برنامه ريزي ها اطلاعي ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسم اين بود که فرداي صعود، متوليان ورزش و فوتبال دور هم مي نشستند، سه طرح را در سه سطح بوجه حداقلي، متوسط و جاه طلبانه به عنوان پيشنهاد از کادرفني و فدراسيون دريافت مي کردند. امکانات تامين منابع را سبک سنگين مي کردند. به يک ارزيابي درستي از درآمدهاي تجاري اعم از تبليغات، اسپانسرينگ، توريسم جام جهاني، حقوق معنوي برند تيم ملي و غيره مي رسيدند و بر اساس اين منابع، بودجه را مشخص مي کردند و متناسب با اين بودجه، طرح را انتخاب مي کردند و همسنگ با طرح گزيده شده توقع و انتظار جامعه را از کيفيت نمايش و بخت ايران در جام جهاني سامان دهي مي کردند.
اما تا به امروز به جز قول هاي غيرکارشناسي و نامفهوم ميلياردي و تکرار اينکه "وقتش رسيده که تيم ملي از گروهش بالا بيايد"، چه کرده ايم؟
کارلوس کي روش در خلال اولين اردوي تدارکاتي گفته بود: "ما سه ماه پيش به جام جهاني صعود کرديم و در اين مقطع هيچ دليلي وجود ندارد که برنامه‌اي مشخص و يک بودجه ثابت براي تصميم‌گيري در مورد حضورمان در جام جهاني نداشته باشيم". و حالا بعد از دوماه و در آستانه دوبازي تدارکاتي با حريفاني به مراتب ضعيف تر از آنچه ديگر کشورها در دستور کار خود قرار داده اند، دوباره همان حرف ها و همان جملات: " مهم‌ترين مطلبي که با آن روبه‌رو هستيم، بودجه مشخص براي حمايت از برنامه‌هاي تيم ملي نداريم ... شما رسانه‌ها بايد بپرسيد که پول آماده‌سازي تيم ملي کجاست؟"
در چنين وضعيتي، سرمربي پرتغالي تيم ملي نيز به خودش اجازه مي دهد که روز به روز گستاخانه تر مقابل دوربين ها ظاهر شود: "در باره آب و هوا از من بپرسيد" و نيش هايي که هر چه به آغاز جام جهاني نزديک تر شويم به بازتاب هاي بين المللي آن افزوده خواهد شد. ادامه اين روند به شئونات دولت، جامعه، رسانه ها، تيم ملي و فوتبال ما لطمه وارد مي کند.
شاهين اشکان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ابوطالبی افزود: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آنها راه‌بند نصب شده است.
وی گفت: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب