Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:15:38 GMT

اربعین یاد حقیقت و خاطره شهادت را زنده نگه می‌دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۴۵۰۸

اربعین یاد حقیقت و خاطره شهادت را زنده نگه می‌دارد

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: 13 آبان فرصتی برای فریاد زدن علیه مستکبران جهانی است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در این روز اعتراض خود را نسبت به تحریم علیه ایران و تحریم‌های اخیر توسط آمریکا علیه سپاه پاسداران نشان خواهیم داد.

وی بیان کرد: 13 آبان روز اعتراض به همسو بودن آمریکا با تروریست‌های داعش بوده و این روز اعتراض به عهد شکنی‌ها و زورگویی‌های مستکبران جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب جمعه خرم‌آباد ادامه داد:سپاه همواره باعث عزت و شرف کشور بوده و پرچم مبارزه با تروریسم و داعش را با افتخار بلند کرده است.

متقی‌نیا یادآور شد: آمریکا از موفقیت‌های ایران عصبانی است لذا کوتاه آمدن در مقابل آنها را گستاخ می‌کند و تنها راه مقابله، ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی توسط خانواده‌ها و مسئولین مدنظر باشد، با اشاره به روز فرهنگ عمومی و کیفیت گفت: یکی از مسائلی که در فرهنگ عمومی ضرورت دارد اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی توسط خانواده‌ها و مسئولین است.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا افزود: کم مصرف کردن محصولات خارجی و خرید اجناس داخلی مدنظر بوده و افزایش کیفیت محصولات داخلی یک ضرورت است که همت مضاعف در کیفیت محصولات و توجه به قانون و قانون مداری باید در این زمینه رعایت باید شود.

وی اضافه کرد: اگر مسئولی تنها به خود و افراد نزدیک خود توجه کند، ضد فرهنگ ارزشی و ضد فرهنگ عمومی اقدام کرده و فرقی نمی کند که مسئولین چه خط و ربط سیاسی داشته باشد.

خطیب جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: مسئولین خود را صرف خدمت به مردم کنند، تبارگرایی سیاسی و باندبازی قابل پذیرش نیست.

وی همچنین با بیان اینکه اربعین یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل دشمنان زندگی زنده نگه می‌دارد، گفت: اربعین در بین آموزه‌های دینی نشان از ایمان مومن دارد و زائر اربعین صاحب شفاعت بوده و در قیامت اولین گروهی که وارد بهشت می شوند زائرین امام حسین (ع) می باشند.

متقی‌نیا افزود: ایستادگی در مقابل تمام دنیای پوشالی استکبار، کاری حسینی بوده و احساس تردید نکردن و ایستادگی در مقابل مستکبرین در اربعین و عاشورا است؛ اربعین یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل دشمنان زنده نگه می‌دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره بازی با معلمان کوهستان

دریافت 41 MB

جمعی از معلمان بخش تاریخی کجور در گفت وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مراسم تجلیل با اظهار اینکه شغل معلمی عشق می‌خواهد، از خاطره‌هایشان در دوران تدریس در مناطق کوهستانی سخن می‌گویند.

به اعتقاد آنان معلمی شعلی است که عشق و علاقه می‌خواهد.

کد خبر 6097777

دیگر خبرها

  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • خاطره بازی با معلمان کوهستان
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک