Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيأت علمي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: امسال حتي کساني که به برجام و آمريکا خوشبين بودند و تصور مي‌کردند مشکل ايران و آمريکا فقط بي‌اعتمادي است و پيشنهاد مي‌دادند که بايد ديوار بي‌اعتمادي برداشته شود ديگر حرفي براي گفتن ندارند.
محمدرضا مرندي عضو هيأت علمي دانشگاه شهيد بهشتي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، با بيان اينکه 13 آبان داراي سه مناسبت است، گفت: در سال 43 امام خميني (ره)‌به ترکيه تبعيد شد در سال 57 تظاهرات دانش‌آموزان در دانشگاه تهران سرکوب شد و در سال 58 لانه جاسوسي به تسخير دانشجويان انقلابي درآمد و اهميت اين مناسبت‌ها هر سال بيشتر از قبل مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به ويژگي‌هاي 13 آبان امسال نسبت به سال‌هاي گذشته، افزود: البته ممکن است فراموشي سراغ برخي افراد بيايد و اين مسائل را فراموش کنند اما امسال شرايط ويژه‌تري در 13 آبان حاکم است زيرا بحث بي‌اعتمادي به آمريکا بيش از پيش اثبات شد.
مرندي گفت: امسال حتي کساني که به برجام و آمريکا خوشبين بودند و تصور مي‌کردند مشکل ايران و آمريکا فقط بي‌اعتمادي است و پيشنهاد مي‌دادند که بايد ديوار بي‌اعتمادي برداشته شود ديگر حرفي براي گفتن ندارند.
عضو هيأت علمي دانشگاه شهيد بهشتي ادامه داد: خوشبين‌ترين افراد نيز متوجه شدند که بي‌اعتمادي به آمريکا يک امري واقعي بود و نمي‌توانند نام آن را توهم و تخيل بگذارند چرا که 22 ماه از برجام مي‌گذرد و‌ آنها به تعهداتشان عمل نکردند حتي بحث کنار گذاشتن کامل برجام را مطرح مي‌کنند که اين مسائل نشان‌دهنده اين است که بدبيني به آمريکا با نگاه واقع‌بينانه بوده است.
مرندي گفت: بدعهدي‌هاي اخير آمريکا اثبات مي‌کند که آن طلبي که سال 58 از آمريکا داشتيم واقع‌بينانه بوده و همچنان ادامه دارد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان گفت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجی دختران  بودند..

 ابوطالب شفقت  افزود: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال باهم   رقابت  کردند..

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود ۳ هزار نفر پذیرفته می‌شوند افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان با استعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها