Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تظاهرات کنندگان خشمگين سوري به چند ايستگاه مرزي در حومه شهرک « مجدل شمس» هجوم آوردند و تلاش کردند خود را به شهرک « الحضر» در استان قنيطره برسانند.
به گزارش مشرق، عناصر تروريستي جبهه النصره امروز با حمايت گسترده رژيم صهيونيستي موفق شدند، محاصره همرزمان تروريست خود را در جنوب غرب استان دمشق بشکنند و ارتباط آنان را با استان قنيطره برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جريان درگيري هاي امروز در استان قنيطره، رژيم صهيونيستي يک مسير جديد را در جومه جولان اشغالي (منطقه قرص النفل) براي تروريست ها باز کرد و همين مسئله باعث شد تروريست ها به اهداف خود به صورت موقت دست يابند.

همزمان با درگيري هاي سنگين در حومه شهرک «الحضر» و تلاش ارتش سوريه براي قطع ارتباط مجدد تروريست ها در استان هاي قنيطره و جنوب غرب دمشق، شهروندان سوري در جولان اشغالي، تظاهرات گسترده را عليه رژيم صهيونيستي به دليل حمايت از تروريست هاي جبهه النصره و باز کرده راه براي آنان آغاز کردند.
تظاهرات کنندگان خشمگين سوري به چند ايستگاه مرزي در حومه شهرک « مجدل شمس» هجوم آوردند و تلاش کردند خود را به شهرک «الحضر» در استان قنيطره برسانند؛ درگيري نظاميان صهيونيست با شهروندان سوري در جولان اشغالي همچنان ادامه دارد.
يک منبع ميداني در جولان اشغالي در گفت وگو با مشرق گفت: شهروندان روستاهاي حومه جولان اشغالي هم تظاهرات گسترده اي را عليه صهيونيست ها شروع کردند؛ اوضاع در جولان اشغالي ملتهب گزارش شده و رژيم صهيونيستي براي سرکوب مردم به منطقه نيروهاي کمکي اعزام کرده است.
اين منبع ميداني از غافل گير شدن صهيونيست ها در جولان اشغالي خبر داد و گفت: مقامات رژيم صهيونيستي از ترس سرايت تظاهرات به داخل فلسطين اشغالي، تمام راههاي منتهي را از جولان اشغالي مسدود کرده است.

به گزارش مشرق، رژيم صهيونيستي در 6 سال گذشته حامي نخست گروه هاي تروريستي در سوريه بوده و در استان قنيطره به طور ويژه اي از تروريست هاي جبهه النصره حمايت کرده است.
در ماه هاي گذشته رژيم صهيونيستي در چندين مرحله، مواضع نيروهاي جبهه مقاومت را هدف قرار داد و با تجهيز تروريست ها به سلاح هاي مدرن درصدد برآمد تا خط ارتباطي تروريست ها در استان قنيطره با جنوب غرب استان دمشق مجدد برقرار شود.
همزمان با شکست هاي متوالي گروه هاي تروريستي در مناطق مختلف سوريه، رژيم صهيونيستي براي جبران ضربات متحمل شده تلاش مي کند حداقل با ايجاد کمربند امنيتي در استان قنيطره، خود را در اين محور نجات دهد چرا که به خوبي مي داند پس از گروه تروريستي داعش نوبت به نابودي تروريست هاي جبهه النصره خواهد رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل

به گزارش شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در جولان اشغالی خبر داد و به شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی اشاره کرد.موج دوم حملات موشکی از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی انجام شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صهیونیست‌ها در منطقه جولان اشغالی خواسته شده که به پناهگاه امن بروند.طی دقایق اخیر حدود هفتاد موشک به منطقه جنوب منطقه جولان اشغالی شلیک شده است.منابع مذکور مدعی رهگیری برخی موشک‌ها شدند.

حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که با ده‌ها موشک کاتیوشا مقر فرماندهی لشکر جولان در پایگاه نفح در این منطقه اشغالی را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی حملات هوایی به مراکز حزب الله در مناطق «السفری»، «رامیه» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم