Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@04:21:44 GMT

الهه حصاري + جديدترين تصاوير

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۰۴۷۶

الهه حصاري + جديدترين تصاوير

خبرگزاري آريا -

الهه حصاري بازيگر جوان ايراني است
الهه حصاري بازيگر جواني است که در فيلم هاي سينمايي زيادي از جمله «انتهاي خيابان هشتم»، «نقش نگار»، «داره صبح ميشه» و... بازي کرده. او سال هاست در کنار بازيگري ورزش مي کند و حتي قبل از ورودش به سينما رشته هاي مختلف ورزشي را دنبال مي کرده.
الهه حصاري
زمينه فعاليت : سينما
تولد : 18 مرداد 1369 در تهران
محل زندگي : تهران
مليت : ايراني
پيشه : بازيگر
سال‌هاي فعاليت : 1386-اکنون
الهه حصاري (زاده 18 مرداد 1369 - تهران) بازيگر ايراني است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زندگي‌نامه الهه حصاري
الهه حصاري ليسانس زبان انگليسي و فوق ديپلم تربيت بدني، در دوره دبيرستان در گروه‌هاي تئاتر دبيرستان شرکت داشته و دوره کلاسهاي بازيگري مؤسسه فرهنگي هنري چهره‌هاي ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولين حضور او در سينما در سال 1386 با بازي در فيلم «نطفه شوم» بود. وي علاوه بر بازيگري مربي باشگاه ورزشي نيز مي‌باشد.
الهه حصاري بازيگر جواني است که در فيلم هاي سينمايي زيادي از جمله «انتهاي خيابان هشتم»، «نقش نگار»، «داره صبح ميشه» و... بازي کرده. او سال هاست در کنار بازيگري ورزش مي کند و حتي قبل از ورودش به سينما رشته هاي مختلف ورزشي را دنبال مي کرده. اين بازيگر جوان و پرانرژي اما چندسالي است يوگا را به شکل تخصصي دنبال مي کند و چند سال است که مدرک مربيگري اين رشته را گرفته و يوگا آموزش مي دهد.
او اين روزها علاوه بر باشگاه در آموزشگاه نيز اين رشته ورزشي را به علاقه مندان ياد مي دهد. رشته اي که حصاري معتقد است در رسيدن به آرامش فکري و ذهني و تمرکز بيشتر تاثير زيادي دارد و باعث مي شود به خيلي از موارد سطحي که شايد بي اهميت باشند و ما خودمان آنها را بزرگ مي کنيم فکر نکنيم. گرچه معتقد است صددرصد به اين مرحله نرسيده اما با تمرين زياد و خواستن قطعا همه اين موارد براي او و همه کساني که اراده کنند و بخواهند ميسر خواهدشد. او در گفت و گو با ما از تجربياتش در زمينه گويا برايمان گفته.

الهه حصاري زاده 18 مرداد 1369 - تهران مي باشد
حفظ سلامت يک وظيفه انساني است
الهه حصاري: من متولد سال 69 هستم و ورزش را از سن کم شروع کردم. قبل از اينکه وارد عرصه بازيگري شوم به ورزش علاقه داشتم و دنبالش مي کردم. من منکر تاثير ورزش روي بازيگري نيستم اما فکر مي کنم هر فردي جداي از جايگاه شغلي اش حالا چه من به عنوان يک بازيگر يا هر شخصي با شغلي ديگر، يک انسان و مخصوصا يک خانم هستيم.
به نظرم خيلي عجيب نيست که من به عنوان يک دختر به فکر تناسب اندامم باشم و با ورزش مناسب و حتي رعايت تغذيه اش به فکر سلامت و روي فرم بودنش باشد. مراقبت از بدن و خودمان به نظرم يک وظيفه انساني است که ربطي به شغل آدم ها هم ندارد. البته بگذريم از اين موضوع که بعضي ها اصلا اين اصول را قبول ندارند و بدون هيچ برنامه اي براي تغذيه و ورزش زندگي مي کنند.
اما اگر بخواهيم در مقوله بازيگري به تناسب اندام و آمادگي فيزيکي بپردازيم من معتقدم چه خانم ها و چه آقايان بازيگر روي فيزيک و صورت شان حساس باشند و به آن برسند. البته فکر مي کنم همه اين بحث زيبايي و ظاهر نيست. با ورزش کردن و تغذيه مناسب داشتن توان جسماني بدن هم بالا مي رود و سالم بودن فيزيک انرژي آدم را بيشتر مي کند.
از بچگي عاشق ورزش بودم
الهه حصاري: رشته تحصيلي من تربيت بدني بود و از همان کودکي عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم. بعد از مدتي که ماجرا برايم جدي تر شد، دنبال مدارک فيتنس و بدنسازي رفتم. زماني که ورزش يوگا در کشورمان مطرح شد خيلي به آن علاقه مند شدم و کنجکاو بودم بيشتر درباره اش بدانم. از آنجايي که خودم آدم بسيار پرانرژي و پرجنب و جوشي هستم، اولش فکر مي کردم نمي توانم با اين ورزش ارتباط برقرار کنم چون بايد يک جا بنشيني و حرکت زيادي نداشته باشي.
اما بعد که بيشتر با اين رشته آشنا شدم علاقه ام نسبت به آن بيشتر شد. اتفاقا بعدش متوجه شدم يوگا اصلا ورزش آساني نيست، اما من استاد خوبي داشتم، دوره هاي اين رشته را گذراندم و مدرکم را در اين زمينه گرفتم.
جسم سالم در کنار ذهن آرام
الهه حصاري: هميشه دوست دارم سالم ترين و جوان ترين بدن را داشته باشم، به همين دليل است که به تغذيه ام اهميت مي دهم و در کنارش ورزش را به طور منظم دنبال مي کنم. اين ويژگي را از مادرم آموختم، چون او هميشه بر اين اعتقاد است و رعايت همه چيز را مي کند. ما در يوگا مي گوييم وقتي جسم و بدن سالمي داريم مي توانيم ذهن آرامي هم داشته باشيم. ما شايد نتوانيم از ذهن آرام به جسم سالم برسيم اما قواعد يوگا مي گويد با جسم سالم مي توان يک ذهن آرام ساخت. بازيگري هم همه ابعادش با ذهن سر و کار دارد و نيازمند تمرکز است، پس اول بايد يک جسم سالم و صورت باطراوت داشته باشي تا روي ذهن ات هم تاثير خوب و مثبت بگذارد.
البته خداي ناکرده من نمي خواهم اين حرف ها از سوي من از باب بازيگري زده شود. من از دريچه نگاهم به عنوان يک ورزشکار اينها را مي گويم. من هميشه مي گويم من در 20 سال آينده هيچ ادعايي در بازيگري ندارم اما درباره ورزش و رشته يوگا چون خودم درباره اش تحقيق و مطالعه کردم و دوره هاي مختلفي را در اين زمينه گذرانده ام اطلاعاتي دارم که مي توانم راجع به آن صحبت کنم.

الهه حصاري ليسانس زبان انگليسي و فوق ديپلم تربيت بدني دارد
يوگا فقط دست بازکردن نيست
الهه حصاري: در فيلم هايي که تا به حال بازي کردم هيچ وقت به ورزش خاصي يا حتي يوگا پرداخته نشده، اما دوست دارم اگر شرايط فراهم باشد و موقعيت ايجاب کند در فيلمي به اين ورزش پرداخته شود. البته دوست دارم اگر قرار شد اين اتفاق بيفتد به شکل درست اش باشد. خيلي ها از ورزش يوگا فقط آدمي را در ذهن شان دارند که نشسته و دست هايش را به حالت نيايش از هم باز کرده است.
دايي هاي خود من هميشه به شوخي به من مي گويند مگر تو در يوگا چه کار مي کني، مي نشيني و دست هايت را باز مي کني! ولي واقعا اين طور نيست و اين ورزش ابعاد مختلف و متفاوتي دارد که جاي دارد براي علاقه مندان بيشتر شناسانده شود. يوگا علاوه بر گسترده بودن ورزش سختي هم هست، خود من که قبلا در رشته هاي ديگر فعاليت داشتم وقتي يوگا را شروع کردم اوايلش برايم سخت بود و برخي حرکات را نمي توانستم به آساني انجام دهم. بايد تمرين زياد مي کردم و بر اثر ممارست بود که توانستم خيلي از حرکات سخت را انجام دهم.
چطور مربي يوگا شدم؟
الهه حصاري: براي اينکه بتواني در يوگا مربيگري کني ابتدا بايد دوره هاي آمادگي جسماني را بگذراني، البته براي اينکه در هر رشته ورزشي مربي شوي بايد اين دوره را ببيني و مدرکش را بگيري. من اين دوره را گذراندم و بعد ايروبيک را انتخاب کردم و بعد از آن هم بدنسازي و فيتنس و در نهايت يوگا که انتخاب خودم بود. خدا را شکر همه اين رشته ها را کار کردم و مدرکم را گرفتم و الان هم مربي يوگا شدم. الان حدود 4 سال است که مدرک مربيگري اين رشته را گرفتم. جالب است که گرفتن مدرک اين ورزش از همه رشته ها سخت تر بود. البته اين نکته را هم حتما بايد بگويم که براي مربي اين رشته شدن بايد حتما مربي سالمي داشته باشي که خدا را شکر من اين شانس را داشتم.
با يوگا صبورتر شدم
الهه حصاري: يوگا علاوه بر آمادگي بدني که به فرد مي دهد او را به لحاظ ذهني و روحي هم آرام مي کند. من قبل از اينکه يوگا را شروع کنم خيلي زودرنج بودم و در خانواده هم به قول معروف تا مي گفتند بالاي چشمت ابروست بهم بر مي خورد و گريه مي کردم. البته طبيعتا در بيرون و محيط هاي اجتماعي رفتار محکم تري از خودم نشان مي دادم. اما از وقتي يوگا کار کردم خودم در درون خودم اين تغيير را حس کردم، اين ورزش باعث شد من به لحاظ روحي قوي تر شوم و حالا ديگر چيزهايي که برخلاف ميلم است مثل قبل اذيتم نمي کند و مي توانم آنها را خيلي راحت تر بپذيرم.
طبيعتا اين موضوع مي تواند آرامش بيشتري در من به وجود بياورد. حتي اين ويژگي سر کار هم به من کمک بيشتري مي کند. مثلا گاهي اوقات پيش مي آيد آفيش ما سر صحنه دير و زود مي شود و بادي منتظر بمانيم، معمولا بيشتر آدم ها در اين مواقع غر مي زنند و گله و شکايت مي کنند، اما صادقانه مي گويم از وقتي که يوگا کار مي کنم صبورتر شدم و مواقعي هم که مشکلي به وجود مي آيد به اين فکر مي کنم که با غرزدن هيچ چيزي حل نمي شود پس چرا اوقات خودمان را تلخ کنيم.
رعايت اين موارد خيلي سخت است و براي من هم همين طور بود اما وقتي آنها را رعايت مي کني يا در ابتدا لااقل سعي مي کني که به يک سري قواعد که تو را اذيت مي کند پايبند باشي، وقتي نتيجه مثبتي مي گيري، به شدت برايت لذت بخش مي شوند و آن وقت ديگر خودت دوست داري مدام همه چيز را رعايت کني و به فکر سلامت ذهن و روح خودت باشي. من اين نکته را به همه شاگردهايم مي گويم چون جزو مواردي است که خودم عينا تجربه اش کرده ام.

الهه حصاري بازيگر جواني است که در فيلم هاي سينمايي زيادي نقش آفريني کرده است
لطف هومن سيدي به من
الهه حصاري: من قبل از اينکه در آموزشگاه تدريس کنم، در باشگاه ورزشي يوگا را به علاقه مندان اين رشته آموزش مي دادم و البته الان هم مشغول اش هستم. اما ماجراي ورود من آموزشگاه آوا و تدريس در آنجا خيلي جالب است. در يکي از جشن هاي حافظ آقاي هومن سيدي را ديدم، ايشان خودشان در اين کارگاه بازيگري تدريس مي کنند و متوجه شدند من يوگا آموزش مي دهم. به من پيشنهاد دادند تا در اين آموزشگاه هم تدريس کنم و با کمال افتخار پذيرفتم. البته از آنجايي که يوگا شاخه هاي مختلفي دارد ايشان به من گفتند مي توانم سراغ شاخه اي بروم که با آنچه در باشگاه آموزش مي دهم متفاوت باشد.
جالب تر از همه اين اتفاق ها اين که کلاس هاي بازيگري که من در آنها شرکت مي کردم يک خيابان با آموزشگاهي که الان در آن تدريس مي کنم فاصله دارد. وقتي وارد کارگاه آوا شدم اين قدر همه چيز برايم خاطره انگيز و نوستالژيک بود که خوشحالي ام صدچندان شد. اين اتفاق اين قدر براي من خوشايند بود که الان هم هر وقت آقاي سيدي را مي بينم دوست دارم ازشان تشکر کنم.

الهه حصاري سال هاست در کنار بازيگري ورزش هم مي کند
فيلم شناسي الهه حصاري:
فيلم سينمايي
* پي 22 (حسين قاسمي جامي، 1393)
* داره صبح ميشه (يلدا جبلي، 1393)
* نقش نگار (علي عطشاني، 1392)
* قاعده تصادف (بهنام بهزادي، 1391)
* انتهاي خيابان هشتم (عليرضا اميني، 1390)
* بي‌تابي بيتا (مهرداد فريد، 1390)
* آزادراه (عباس رافعي، 1390)
* زنان ونوسي، مردان مريخي (کاظم راست گفتار، 1389)
* زن‌ها شگفت‌انگيزند (مهرداد فريد، 1389)
* عروسک (ابراهيم وحيدزاده، 1388)
* تاکسي نارنجي (ابراهيم وحيدزاده، 1387)
* نطفه شوم (کريم آتشي، 1386)
پخش خانگي
* شوخي کردم (مهران مديري، 1392)
* قلب يخي سري سوم (1392)
* در حاشيه (1394)
تصاوير الهه حصاري

الهه حصاري

تصاوير الهه حصاري

عکس هاي الهه حصاري

زندگينامه الهه حصاري

جديدترين تصاوير الهه حصاري

تصاوير جديد الهه حصاري

زندگينامه الهه حصاري

عکس هاي جديد الهه حصاري

بيوگرافي الهه حصاري

گردآوري:بخش باريگران بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک کشورمان که اخیرا موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد.

کیومرث هاشمی در این دیدار با ابراز خوشحالی از موفقیت اخیر ژیمناستیک کشور اظهار داشت: این موفقیت و کسب سهمیه می‌تواند شروعی باشد برای رشته‌هایی که شاید تا پیش از این هیچکس به موفقیت آن فکر نمی‌کرد و اینکه بتوانیم در رویدادهای مهم کسب مدال کنیم. با استعدادهایی که وجود دارد و زحماتی که مجموعه فدراسیون انجام داد توانستیم به این موفقیت برسیم.

وی افزود: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد که اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعدادها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد. حضور در المپیک یک افتخار برای کشورها و ورزشکار محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه حضور در المپیک یک اتفاق بزرگ برای هر ورزشکار است اظهار داشت: آن چیزی که در ابتدا مهم است حضور این ورزشکاران به عنوان سفیران کشور در این رویداد است و در مرحله بعدی گرفتن نتیجه از این مسابقات مهم است. تا همین جا که این سهمیه به دست آمده یعنی ورزشکار توانسته شایستگی‌های خود را نشان دهد. از همه دوستانی که برای این رشته مادر تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و همدلی همه دوستان منجر به کسب موفقیت می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ژیمناستیک اظهار کرد: از ابتدا یک سیاست را سعی کردیم به فدراسیون‌ها انتقال دهیم و آن هم ایجاد آرامش در جامعه ورزش است. در شرایط آرامش است که ورزشکار و کادر فنی و مجموعه فدراسیون می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: موفقیت ورزشکار باعث خوشحالی مردم می‌شود و خوشحالی مردم نیز یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است. سلایق و رفتارهای مختلف همیشه وجود دارد و اختلاف سلایق‌ها نباید منجر به ایجاد حواشی و لطمه خوردن به تیم ملی شود.

کیومرث هاشمی اظهار داشت: آن چیزی که خواست جامعه ژیمناستیک و پیشکسوتان این رشته است که در سایه همدلی و ثبات این رشته بتواند به موفقیت‌های دوچندان دست پیدا کند. باید همگی به فضای آرامش کمک کنیم و حیف است که این موفقیت‌ها به هدر برود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما حمایت از فدراسیون‌ها است و پیش‌بینی کرده‌ایم که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به روز شود. به فدراسیون‌ها اعلام کردیم که نیازهای اولیه را برای تجهیز کمپ‌های تیم ملی به ما اعلام کنند.

زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های وزیر ورزش از رشته ژیمناستیک اظهار داشت: ممنونیم که این فرصت به رشته ژیمناستیک داده شد.
دوستان زیادی در مجموعه فدراسیون در کسب این موفقیت سهم دارند و با تلاش گروهی فدراسیون و کادر فنی امروز شاهد این اتفاق تاریخی و کسب سهمیه هستیم.

وی در ادامه افزود: در این چند سال توفیقات بسیار خوبی برای ژیمناستیک ایران به دست آمد و همه هدف ما ایجاد همدلی و موفقیت این رشته مادر است که استعدادهای بیشماری در آن وجود دارند. همه این موفقیت‌ها باعث سرافرازی ژیمناستیک است و خوشحالیم که در اعتلای ورزش کشور سهیم بوده‌ایم.

وی ادامه داد: حضور آقای هاشمی در موفقیت ژیمناستیک بسیار تاثیرگذار بوده است و خوشحالیم که با حضور ایشان حال ورزش عوض شد چون دغدغه ورزشکاران را داشتند. وزیر ورزش پیگیر وضعیت ژیمناستیک بود و این پیگیری باعث شد که الان شاهد این افتخار بزرگ برای ژیمناستیک باشیم.

مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک کشورمان در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های وزارت ورزش اظهار داشت: خیلی خوشحالم که وزارتخانه و شخص وزیر توجه ویژه ای به رشته ژیمناستیک دارد و با این حمایت موفق شدم برای کشورم افتخار بزرگی را به دست آورم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، مدیرکل حوزه وزارتی، سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک و رضا خیرخواه سرمریی تیم ژیمناستیک هنری نیز در این جلسه حضور داشتند.

در پایان این دیدار وزیر ورزش از مهدی الفتی به دلیل افتخاری که برای کشور به دست آورد تجلیل کرد.

کد خبر 6093193

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی