Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:16:00 GMT

توضیح و عذرخواهی مهدی فخیم‌زاده

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۰۷۴۵

توضیح و عذرخواهی مهدی فخیم‌زاده

مهدی فخیم‌زاده با حضور در برنامه «من و شما» درباره قهرش از برنامه زنده «سینما دو» توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی فخیم‌زاده در حالی که مهمان پنج‌شنبه شب برنامه زنده «سینمادو» بود، بعد از ارتباط تلفنی با لاله اسکندری برنامه را ترک کرد.  

این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، روز جمعه 12 آبان با حضور در برنامه «من و شما» که با اجرای آرش ظلی‌پور از شبکه شما روی آنتن رفت، در توضیح قهرش گفت: «با خانمی که برنامه‌ریز «سینما دو» بود صحبت کرده بودیم که من به برنامه بیایم صحبتم را بکنم و شخص دیگری هم در برنامه نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان هم به من قول دادند.»

فخیم‌زاده افزود: «اما بعد در جریان برنامه، خانم لاله اسکندری روی خط برنامه آمدند و صحبت کردند اما بعد وارد بحث شدند. صحبت ایرادی ندارد اما ما نشستیم و ده دقیقه تا یک ربع مجری برنامه با خانم اسکندری صحبت می‌کردند، باز هم تا این‌جای ماجرا ایرادی نداشت اما بعد مجری اعلام کرد که یک وُله ببینیم و خانم شما روی خط باشید تا برگردیم.»

ابن کارگردان و بازیگر در پایان گفت: «من همین‌جا از مردمی که برنامه «سینما دو» را می‌دیدند، معذرت می‌خواهم.»  

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تازه درباره آخرین عاشقانه زنده‌یاد حسام محمودی
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی