Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: با توجه به اختلاف سرانه و شاخص استاندارد در استان و حضور ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس هنوز حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر مربع فضای آموزشی نیاز داریم تا به شاخص استاندارد برسیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمد حسین سجاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع طرح‌های عمرانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، 350 پروژه آموزشی و بقیه شامل سالن ورزشی، نمازخانه و مکان‌های مربوط به فعالیت‌های پرورشی است که تقریبا 42 درصد پیشرفت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان ابراز داشت: اول مهر امسال 92 پروژه به بهره برداری رسیده و برای تکمیل 433 پروژه‌ عمرانی در مدارس استان، اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان مورد نیاز است و امید است تا پایان سال جاری حداقل 40 پروژه دیگر در استان اصفهان به بهره‌برداری برسد.

سجاد خاطرنشان‌کرد: با توجه به اختلاف سرانه و شاخص استاندارد در استان و حضور 800 هزار دانش‌آموز در مدارس هنوز حدود یک میلیون و 400 هزار متر مربع فضای آموزشی نیاز داریم تا به شاخص استاندارد برسیم.

سجاد گفت: نهضت مدرسه سازی پایان ندارد و هر سال ضمن بهره برداری از مدارس نوساز ، عملیات ساخت مدارسی دیگر و بهتر آغاز می‌شود و امسال حدود 800 هزار دانش آموز در پنج هزار و 300 فضای آموزشی و 32 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

سجاد اذعان داشت: شاخص استاندارد فضای آموزشی حدود هشت و سه دهم متر مربع است که میانگین سرانه کشور نیز حدود پنج و سه دهم مترمربع است که این رقم در استان اصفهان به شش و نیم متر مربع رسیده است.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور استانداردسازی فضا‌های آموزشی با هدف بالا بردن سطح آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر ۶۸ طرح در شهرستان مسجد سلیمان درحال اجرا است.

وی افزود: با تکمیل این طرح‌ها ۱۹۵ کلاس به فضای آموزشی این شهرستان افزوده خواهد شد.

سعیدی پور می‌گوید: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان مسجد سلیمان ۹ طرح با ۲۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان این شهرستان شده است.

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه