Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:00:29 GMT

مهران حاتمی: هدف ما حضور در بین چهار تیم نخست است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۶۱۱۸

مهران حاتمی: هدف ما حضور در بین چهار تیم نخست است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: امسال ترکیب با تجربه‌تری داریم و هدفمان صعود به جمع چهار تیم نخست لیگ است.

مهران حاتمی در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط این فصل تیم شهرداری تبریز اظهار کرد: ما سعی کردیم لیگ را از همان ابتدا با بهترین شرایط آغاز کنیم. گام به گام پیش رفتیم و بازیکنان نیز به هماهنگی خوبی رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش ما این بود که بتوانیم در همه مسابقات آن عملکرد قابل قبول و مد نظرمان را داشته باشیم که خدا را شکر با تلاش بازیکنان این اتفاق افتاد. تا اینجا نیز از عملکرد تیم راضی هستم و مطمئناً در ادامه بهتر هم خواهیم شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در پاسخ به این سوال که شرایط این فصل تیمش را چطور ارزیابی می‌کند؟ بیان کرد: این فصل بازیکنان با تجربه‌ای جذب کرده‌ایم و تغییرات داشته‌ایم. همین تغییر ترکیب نیز باعث شده که تیم به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز داشته باشد اما اصلی‌ترین تغییر این فصل شهرداری تبریز با تجربه‌تر شدن است. امسال تیم با تجربه‌تری نسبت به فصل گذشته داریم.

او در پاسخ به این سوال که هدف تیمش برای فصل جاری چیست؟ بیان کرد: ما بازی به بازی پیش‌ می‌رویم. تمام فکر و ذکر امروز ما بازی با پتروشیمی است که در هفته هفتم برگزار می‌شود. با این حال هدف‌گذاری خودمان را انجام داده‌ایم و برنامه ما این است که به جمع چهار تیم برتر لیگ برسیم. می‌دانیم که کارمان دشوار است اما باید با تمام توان کارمان را ادامه بدهیم.

حاتمی در پاسخ به این سوال که با توجه به حواشی بازیکنان خارجی فصل قبلش برای خارجی‌های جدید قوانینی گذاشته‌است؟ تصریح کرد: قطعاً از اتفاق‌های سال گذشته درس گرفته‌ایم و به هیچ وجه نمی‌گذاریم، تکرار شوند. اعلام کرده‌ایم که کوچکترین حاشیه‌ای توسط بازیکنان قابل قبول نیست و به شدت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از رفع خطر یک واحد منزل مسکونی فرسوده و متروکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی منطقه چهار شهرداری یزد، سید ابوالفضل کشفی اظهار کرد: با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، منزل متروکه‌ای و سایر موقعیت‌هایی که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.

وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست تا با توجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنین و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیفتد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد افزود: در غیر این صورت با هماهنگی دستگاه قضا، نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود.

کد خبر 750207

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!