Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سردار فدوی صبح شنبه در آیین گرامیداشت روز سیزده آبان در بوشهر اظهار داشت: سیزده آبان روزی است که مردم انقلابی ما در عمل نشان دادند به معنای کامل کلمه انقلابی از نوع اسلامی هستند.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام، بیان کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی این تصور در جهان وجود نداشت که کشوری در برابر استکبار بایستد چه برسد به اینکه بتواند در این ایستادگی پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در سال ۹۷ انقلاب اسلامی ایران ۴۰ ساله می‌شود و در این مدت نمی‌توانیم موردی را پیدا کنیم که دشمنان خصوصا آمریکا از دشمنی خود کوتاه آمده باشد.

وی ادامه داد: در این طول مدت هجمه‌ها، نمونه‌ای وجود ندارد که آمریکا و کشور های استعمارگر پیروز شده باشد و اگر بخواهیم پیروزی‌های ایرانی اسلامی را بشماریم لیست بزرگی خواهد شد.

فدوی با بیان اینکه وعده خداوند حمایت از حق است، اضافه کرد: ماهیت دشمنی ما با آمریکا ماهیت حق و باطل است و هیچگاه این دو در کنار یکدیگر قرار نخواهد گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما همیشه در کارها خدا را در کنار خود داشتیم چرا که با وجود کمبودهای مادی پیروزی‌های متعددی را کسب کرده‌ایم.

وی گفت: استان بوشهر خطه مهم و تاثیرگذاری است و در سالیان مختلف هرگاه کوچکترین تعرضی از سوی استکبار شاهد بوده‌ایم با پاسخ محکم مردم این خطه روبرو شده‌ایم.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: تا ملت و مسئولین بر یک موضع پای کار باشند پیروزی از آن ما خواهد بود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود

دریافت 34 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091921

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • (تصاویر) کوچکترین مدرسه دنیا
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه