Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی امتداد نیوز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌‌ای به مناشبت بزرگدشت یوم‌الله 13 آبان اعلام کرد که  فریاد رسای “مرگ بر آمریکا” در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان پاسخ کوبنده‌ای به مواضع متزلزل و سخیف رئیس‌جمهور آمریکاست.

در این بیانیه آمده است: این روز یادآور حماسه بزرگ‌مردان و زنانی است که با عشق و ارادت به حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، ندای استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و سلطه کشورهای استکباری عالم و متحدان غربی و منطقه‌ای آنان را با تمام وجود فریاد زدند و امروز هم، نسل انقلابی، پویا، آگاه و جوان ایران اسلامی با شور و اقتدار بیشتر و با توکل و امید به آینده در راستای تداوم انقلاب اسلامی، این میراث گرانبهای امام راحل و در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و حرمت خون شهیدان، یکپارچه و یک صدا علیه استکبار جهانی ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیانیه آمده است: فریاد رسای “مرگ بر آمریکا” در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان پاسخ کوبنده‌ای به مواضع متزلزل و سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با ایران اسلامی و برخی نهادهای ارزشمند و انقلابی از جمله سپاه پاسداران می‌باشد، سخنانی که نشان‌دهنده عمق کینه‌توزی و عداوت استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی و نگرانی و استیصال آنان از اقتدار و نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است و به جز خواری و انزاوی بیشتر استکبار در عرصه بین‌المللی نتیجه دیگری برایشان در بر نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای شرکت در تظاهرات 13 آبان

در پایان این بیانیه آمده است: آحاد فرماندهان و کارکنان غیور ارتش حزب‌الله ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 13 آبان و تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلابی و ضد استکباری بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ بار دیگر با فریاد “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) لبیک خواهند گفت. 

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل