Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس باید موضوع تعلیق عضویت نماینده زرتشتی شورای شهر یزد را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

سیده فاطمه حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: آقای سپنتا نیکنام براساس قانون و حق شهروندی در انتخابات شورای شهر یزد شرکت کرده و مورد انتخاب مردم قرار گرفته است و ما به عنوان نماینده مردم در مجلس باید پای این انتخاب بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه «نظارت بر انتخابات شوراها به عهده مجلس است» گفت: مجلس باید برای رفع ممانعت از ورود ایشان به شورای شهر یزد اقدام عملی کند. موضع مجلس هم در این زمینه روشن است و قانون صراحت لازم را دارد. رئیس مجلس هم تاکید دارند که موضوع به شورای حل اختلاف ارجاع شود و انتظار داریم که موضوع پیگیری شود.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: آنچه در این شرایط حساس اقتصادی و با وجود ابرچالش‌های اقتصادی به نظر می‌رسد این است که این کار باعث ایجاد فضا خواهد شد به این معنی که هر قانونی ممکن است مدت‌ها بعد از مهلت قانونی از سوی شورای نگهبان مورد ایراد واقع شود. بدین ترتیب بی ثباتی در حوزه قوانین به وجود می آید و بخش خصوصی و اقتصاد کشور هم امنیت لازم برای جذب سرمایه گذاری را پیدا نخواهد کرد. به نظر می رسد با توجه به قوانین موجود ممانعت از عضویت ایشان به عنوان عضو شورای شهر بایستی مرتفع گردد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت: در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم  در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

 وزیر کشور همچنین  با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کار‌های آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرز‌های کشور بیفتد، اما با توجه به حساسیت، مرز‌های شرق و غرب به ویژه مرز‌های شرقی اولویت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است