Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون به ۷۵ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این استان گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های گاز این استان در سال‌های ۹۷ و ۹۶ پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم ادامه داد: از این میزان اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل بند (ق) بودجه برای گسترش شبکه گازرسانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷، ۱۵۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات ایستگاه‌های تقلیل فشار، ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح ممبی و سرآسیاب با ۳۸ روستا، احداث ساختمان‌های اداری،پست‌های امداد با ۱۲۰ میلیارد ریال و اجرای سیستم آیاس، ام، اس با ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته است.

وی برنامه ریزی برای استفاده از ۳۵ هزار کنتور ارتقا یافته در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را از دیگر برنامه‌های شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد و گفت: بهره وری از کنتور‌های ارتقا یافته با هدف کاهش تلفات گاز انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گچساران نخستین شهرستان سبز این استان در زمینه گازرسانی است.

خادم با بیان اینکه بهره مندی مناطق روستایی استان از نظر تعداد خانوار شامل، باشت ۸۷ درصد، دنا ۸۶ درصد، بویراحمد ۸۱ درصد، لنده ۶۷ درصد و بهمئی ۶۲ درصد است ادامه داد: شهرستان‌های کهگیلویه و چرام با ۴۸ و ۳۸ درصد کمترین میزان بهره مندی از گازرسانی را دارند که تلاش می‌شود تا پایان سال ۱۳۹۷ به ۸۰ درصد افزایش یابد.

کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۷۰۰ روستای دارای سکنه دارد.

هم اکنون بیش از ۱۷۰ هزار مشترک شرکت گاز در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از ۵۲ هزار مشترک در مناطق روستایی سکونت دارند.

انتهای پیام/ش

۳۰۲ روستا از نعمت گاز برخوردار می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد