Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - ایرنا -مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 920 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های گاز این استان در سال های 97و96 پیش بینی شده است.

رحمان خادم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باشت افزود: از این میزان اعتبار یک هزار و 500 میلیارد ریال از محل بند (ق) بودجه برای گسترش شبکه گازرسانی در سال های 96 و 97، 150 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات ایستگاه های تقلیل فشار، 140 میلیارد ریال برای اجرای طرح ممبی و سرآسیاب با 38 روستا، احداث ساختمان های اداری و پست های امداد با 120 میلیارد ریال و اجرای سیستم آیاس، ام، اس با 10 میلیارد ریال در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برنامه ریزی برای استفاده از 35 هزار کنتور ارتقا یافته در سال های 96 و 97 را از دیگر برنامه های شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد.
خادم گفت: بهره وری از کنتورهای ارتقا یافته با هدف کاهش تلفات گاز انجام می شود.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گچساران نخستین شهرستان سبز این استان در زمینه گازرسانی است.
خادم بیان کرد:میزان بهره مندی مناطق روستایی این استان از نظر بعد خانوار باشت 87درصد، دنا 86درصد، بویراحمد 81 درصد،لنده 67درصد و بهمئی 62درصد است.
وی گفت: شهرستان های کهگیلویه و چرام با 48 و 38درصد کمترین میزان بهره مندی از گازرسانی را از نظر بعد خانوار در این استان دارند که تلاش می شود تا پایان سال 1397 به 80درصد افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی انجام شده. 302 روستای این استان تا پایان سال 97 از نعمت گاز بهره مند می شوند.
خادم تصریح کرد: تاکنون 75 درصد روستاهای بالای 20خانوار این استان گازرسانی شده است.
کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 700 روستای دارای سکنه دارد.
هم اکنون بیش از 170 هزار مشترک شرکت گاز در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از 52 هزار مشترک در مناطق روستایی سکونت دارند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: علیزاده
8143/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون