Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@19:00:39 GMT

ده‌نمکی در جشنواره فجر 36حضور خواهد داشت؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۲۱۸۱

ده‌نمکی در جشنواره فجر 36حضور خواهد داشت؟

به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مسعود ده‌نمکی کارگردان و نویسنده سینمای ایران از ماه‌ها پیش فعالیت خود برای ساخت فیلمی به نام "طیب‌خان" را براساس کتاب "زندگی‌نامه طیب حاج‌رضایی، حرّ انقلاب"  آغاز کرده بود.
اخبار مربوط به تهیه و تولید این فیلم به سرعت در فضای مجازی منتشر گردید و نظرات بسیاری را با خود به همراه داشت تا آنجا که بسیاری از حضور دوباره ده نمکی در جشنواره فیلم فجر می‌گفتند و بنا به گفته خود ده نمکی نیز این فیلم برای حضور در فجر آماده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما بر اساس آخرین اخبار رسیده این فیلم در همان گام نخست به دلیل مشکلات بودجه ساخت متوقف شده است. "طیب خان" به عنوان پروژه ای تاریخی بودجه نسبتاً بالایی را برای تولید می‌طلبید. بودجه‌ای که بدون شک از عهده سرمایه‌گزار خصوصی بر نخواهد آمد و حضور سازمان اوج می‌توانست تضمینی برای ساخت این اثر باشد.

توقف پروژه "طیب خان" از وقتی اتفاق افتاد که سازمان هنری اوج به عنوان سرمایه گذار این پروژه پایان همکاری خود با مسعود ده نمکی را اعلام کرد. پس از پا پس کشیدن سازمان اوج هیچ سازمان و نهاد فرهنگی برای ساخت اثر جدید ده نمکی اقدام قابل توجهی نکرده است تا جایی که "طیب خان" به طور رسمی متوقف شده، همچنین ساخت و رسیدن آن به جشنواره فیلم فجر سی و ششم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این اتفاق باعث شد تا مسعود ده نمکی کارگردان آثاری همچون رسوایی و اخراجی‌ها به طور موقت پروژه "طیب خان" را کنار گذاشته و بنا بر اخبار موثق مشغول نگارش فیلمنامه دای جدید خود شود. فیلمی که اگر شرایط به درستی ادامه پیدا کند به فجر امسال احتمالا خواهد رسید.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • موتور ۶ سیلندر بنزینی بومی چه ویژگی دارد؟
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی