Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرف های جالب مونتلا در نشست مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ساسولو را از دست ندهید.

طرفداری- وینچنزو مونتلا در حالی باید تیمش را برای مصاف با ساسولو آماده کند که از گتوزو به عنوان جانشین احتمالی او یاد می شود. هواپیمای تک نفره، در نشست مطبوعاتی پیش از بازی به خبرنگاران گفت:

عملکرد ما خوب است اما امتیاز نمی آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید شروع به پیروزی کرده و در جدول بالا برویم. آمار نشان می دهد شوت های زیاد می زنیم اما خیلی کم آن شوت ها تبدیل به گل می شود. چند بازی می شود به مانند قبل موقعیت خلق نکرده ایم اما بازهم شوت های زیادی به دروازه حریفان زده ایم. قبلا هم گفته ام باید از لحاظ ذهنی آرام تر بازی کنیم تا بازیکنان کیفیت خود را نشان دهند.

مشکل این است تیم در طول بازی، بخش های مختلف تاکتیک را به خوبی اجرا نمی کند و این قطعا مشکلی فیزیکی نیست. گاهی اوقات عملکرد بر اساس نتیجه قضاوت می شود. برای مثال پنجشنبه شب مساوی در آتن نتیجه خوبی بود. باقی تیم های سری آ با سرعت زیادی به مسیر خود ادامه می دهند اما فکر نمی کنم این سرعت تا آخر ادامه داشته باشد. باور دارم می توانیم در جدول بالا رفته و به جمع چهارتیم برتر برویم. برای گلزنی باید توپ را سریع تر به گردش درآوریم.

مونتلا، عکس صفحه اصلی نشریه گاتزتا دلو اسپورت را که گتوزو را جانشین او می دانستند، مسخره کرد.

فکر می کنم باشگاه از من در خیلی جاها دفاع کرده است. قبل از بازی مقابل آتن هم این اتفاق رخ داد. امروز عکس صفحه اول روزنامه ای را دیدم. اگر قرار است با فوتوشاپ همه را کوچک کنید، با من هم همین کار را بکنید. گتوزو را دیدم و خیلی لاغر تر بود. حتی قدش بلند بود. او دوست من است و می توانم این را بگویم. نگران آینده نیستم. روزنامه ها را می بینم و می خندم و سپس به وضعیت کنونی متمرکز می شوم. به این پروژه خیلی زیاد ایمان دارم و می خواهم به چشمان خودم ببینم که پیشرفت می کند. نیازی نیست خودم را کاندیدای شغلی کنم که مال خودم است!

قبل از بازی ناپولی هنوز هم مربی میلان خواهم بود؟ بله قطعا. چرا که نه؟ تا زمانی که خلاقش ثابت نشده، بله. ساسولو مربی اش را تغییر داد و تغییر تاکتیک را شاهد بودیم. بد شروع کردند اما حالا فرم خوب خود را پیدا کرده اند. عملکرد آن ها مهم نیست چون مهم ترین چیز، نگرش میلان است. میلان روحیه جنگندگی دارد. بدون روحیه جنگندگی مقابل جنوا نمی توانید 10 نفره یک امتیاز بگیرید یا عملکرد خوب مقابل یوونتوس را نشان دهید. غیرممکن است از سیستم چرخشی استفاده نکنم. تیم هویت دارد و من مربی 11 بازیکن نیستم بلکه مربی کل تیمم. با چرخش هم می توانیم ثابت داشته باشیم چون هر سه روز یک بار بازی می کنیم. 

شاید گاهی اوقات بازیکنان به خاطر ناامیدی از آنچه که انتظارش را داشتند، ناراحت شوند اما بدین معنی نیست که عزم و اراده ندارند. درخشش بورینی؟ از عملکرد بورینی شگفت زده نشده ایم چون همیشه 110 درصد توانش را به کار می گیرد و خرید او کار مثبتی بود. هاکان کیفیت خیلی خوبی دارد. او نسبت به شرایط کنونی حساس است اما هیچوقت نگفته ام فاقد شخصیت است. کمی زمان می برد هماهنگ شود. تا الان او مرا راضی نگه داشته و به زودی به اوج خواهد رسید.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور